Volkswagen postanowił odświeżyć pasażerskie wersje Transportera, Caravelle i Multivana. Zdjęcia dotyczą tego najbogatszego i najdroższego.
Jak widać rozmiar grilla ma znaczenie, więc ten urósł. Wkomponowano w niego nowoczesne reflektory, oczywiście ze światłami do jazdy dziennej w technologii LED. Dzięki temu auto od przodu wygląda nowocześniej i przypomina resztę gamy modelowej. Bardzo podoba mi się podwójne malowanie karoserii, ale te opcje były już możliwe u poprzedników.
Większe modyfikacje trafiły do wnętrza. Nowa deska rozdzielcza posiada teraz elektroniczne zegary oraz wielki, dotykowy system multimedialny. Najlepiej zmiany pokazują zdjęcia.
A co tam Panie w silnikach? Dwulitrowy diesel o mocy od 90 do 200 KM. Na rynku mają się pojawić również wersje elektryczne z zasięgiem prawie 400 km.
Nowością ma być też elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego, który ułatwi manewrowanie w każdych warunkach (na drogach oraz parkingach). Do auta dodano również sporo asystentów bezpieczeństwa ( Cross Wind Assist (system kompensujący reakcje auta na boczne podmuchy wiatru), Lane Assist, Park Assist, Rear View Assist, Trailer Assist (wspomaganie manewrowania z przyczepą), Side Protection oraz kamerę czytającą znaki drogowe).
Podoba się nowa odmiana popularnego VW T ?
Konrad Stopa
fot. Volkswagen