• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Nowy Ford Kuga – postępująca hybrydyzacja

Bartłomiej Puchała Autor Bartłomiej Puchała
02/04/2019
w Newsy
0
Ford Kuga 2020 1024 03

Ford Kuga 2020 1024 03

490
SHARES
4.5k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ford w ofensywie – po nowym Focusie czas na Kugę.

Kolejny strategiczny segment rynku zostaje wzmocniony w gamie Forda. Nowa Kuga otrzymała świeży design i niezbędne aktualizacje technologiczne. Najlepiej sprzedający się SUV Forda będzie sprzedawany w wersjach Titanium, ST-Line i Vignale. Auto bazuje na nowej, globalnej płycie podłogowej C2, dzięki czemu waży mniej, jest sztywniejsze i bardziej ekonomiczne.

Warto przeczytać

Jeep dalej wspiera Juventus Turyn

Masz auto powyżej 2,5 tony – uważaj od jutra!

Limitowana wersja Abartha

Jeśli chodzi o jednostki napędowe Ford poszedł na całość. Obok spalinowych modeli z silnikami EcoBlue i EcoBoost będą aż 3 wersje hybrydowe do wyboru. Pierwsza z nich – miękka hybryda – łączy diesla o mocy 150 KM z silnikiem elektrycznym zastępującym alternator i rozrusznik. Do tego 48-woltowa instalacja z małą baterią i mamy bliźniaczy system jak w testowanym ostatnio u nas Hyundaiu Tucson Hybrid.

Drugi wariant to pełna hybryda ładująca się podczas jazdy. Silnik główny to 2,5-litrowy benzyniak pracujący w cyklu Atkinsona i automatyczna skrzynia biegów. Wariant ten dostępny będzie nieco później w 2020 roku zarówno z napędem na przód jak i na obie osie. Ostatnia Kuga Plug-in Hybrid łączy ten sam silnik benzynowy z baterią, ale z możliwością ładowania z gniazdka. Elektryczny zasięg wynosi ponad 50 km, a całość naładuje się ze standardowego gniazdka w 4h.

Wśród tradycyjnych napędów klienci będą mogli wybierać silniki benzynowe Ecoboost 1.5 oraz 2.0 o mocach od 120 do 190 KM. Taką samą rozpiętość mocy będą miały diesle. Oprócz tego pojawią się nowinki technologiczne jak wirtualne zegary, aktualizacja asystentów kierowcy i wiele innych. Ostatnią mocną kartą Kugi będzie przestrzeń. Ford zapewnia, że z tyłu pasażerowie będą mieli najwięcej miejsca wśród rynkowej stawki.

To wszystko brzmi jak przepis na udany model. W odniesieniu sukcesu rynkowego powinna pomóc też stylizacja zewnętrzna. Moim zdaniem nowy Ford Kuga jest jednym z najładniejszych średniej klasy SUV-ów.

Bartłomiej Puchała
fot. Ford

Tagi: aktualnościfordford kugahybrydanewspremierasuv
Poprzedni post

innogy go! – największy w Polsce carsharing aut elektrycznych od jutra w Warszawie!

Następny post

Test: Peugeot 508 2.0 BlueHDI 160 KM – jeździ i wygląda

Bartłomiej Puchała

Bartłomiej Puchała

Nie jest fanem szybkiej jazdy. Dużo większą przyjemność sprawia mu płynność prowadzenia. Dziennikarstwo motoryzacyjne to dla niego zabawa i hobby, choć marzy o przejściu na zawodowstwo. Miłośnik youngtimerów i sleeperów oraz kultowego już Top Gear - posiadacz wszystkich wydanych numerów polskiej wersji magazynu. Na co dzień upala prawie trzydziestoletnie W124.

Podobne artykuły

hp

Jeep dalej wspiera Juventus Turyn

Autor Paweł Oblizajek
20/05/2022
0

Kluby piłkarskiej to oprócz walorów sportowych także kwestie reklamowe. Najlepsi piłkarze świata to już nie tylko sportowcy ale i celebryci....

dowod

Masz auto powyżej 2,5 tony – uważaj od jutra!

Autor Konrad Stopa
20/05/2022
0

Od 21 maja wszyscy posiadacze auto powyżej 2,5 tony będą musieli posiadać dodatkowym dokument. O jakie pismo chodzi? Szacuje się,...

Limitowana wersja Abartha

Limitowana wersja Abartha

Autor Paweł Oblizajek
20/05/2022
0

Sportowa marka wchodząca w skład koncernu Stellantis opiera się głównie na sprzedaży samochodów opartych na modelu 500. W związku z...

bmw m4 csl 3

BMW M4 CSL – mocniej, szybciej, lepiej

Autor Konrad Stopa
20/05/2022
0

Chcesz fajne coupe bierzesz BMW 4, chcesz jeździć szybciej, więc kupujesz M4. Jak to za mało jest M4 CS, a...

Następny post
Peugeot 508 4

Test: Peugeot 508 2.0 BlueHDI 160 KM - jeździ i wygląda

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • Pozycjonowanie stron vd.pl

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.