Nowa marka – Jetta

Na rynku chińskim Volkswagen postanowił wydzielić osobną markę z własną siecią dilerską. Jej nazwa to Jetta. W końcu sedany najlepiej sprzedają się na rynku azjatyckim.

Skąd taki krok? Sprzedaż aut w Chinach ciągle rośnie i jest to kilka milionów nowych samochodów, a cały VAG sprzedaje tam prawie 50 procent swojego zbytu.

Docelowym klientem tej marki ma być młody Azjata z klasy średniej, który chce wydać na auto około 10-20 tys. euro i mieszka w niewielkich miastach, gdzie jeszcze jest miejsce na auta.

Marka ma oferować znanego sedana oraz dwa SUVy. Co ciekawe sprzedaż aut ma ruszyć jeszcze w tym roku. To dość szybki termin, zwłaszcza, że ma powstać aż 200 miejsc sprzedaży, chociaż nie będą to standardowe salony samochodowe znane z Europy, więc na pewno będzie to dużo łatwiejsze.

Konrad Stopa
fot. Jetta

Dyskusja

komentarzy

Konrad Stopa

Konrad Stopa

Motopasjonat z krwi i kości, który pisze o samochodach z wielką przyjemnością czekając na komentarze, nawet te uszczypliwe. Od małego poznawał auta na ulicy po dźwięku silnika i już wtedy marzył, by zmieniać "cztery kółka" jak rękawiczki - dzięki Motopodprad.pl to się spełnia! Tego zapaleńca znajdziecie też na Instagramie - @stopao
Follow Me: