Nissan uzupełnił flotę nowe Juke o napęd hybrydowy znany z Renault Clio E-tech. Dzięki temu będzie ciut oszczędniejsze i do tego bardziej ekologiczne. Juke Hybrid będzie standardową hybrydą.
Nissan Juke Hybrid wizualnie nie będzie się za bardzo różnił od standardowej odmiany auta. Najważniejsze różnice to emblematy oraz felgi. Reszta to naprawdę kosmetyka nadwozia, bo najważniejsze zmiany pod nią.
Pod maską znalazł się system hybrydowy, który składa się z silnika benzynowego o pojemności 1,6 l o mocy 94 KM oraz 2 silników elektrycznych (49 KM i 20 KM). Łącznie cały system ma 142 konie mechaniczne oraz 144 NM momentu obrotowego. Bateria ma pojemność tylko 1,2 kWh. Producent zapowiada, że auto do 55 km/h potrafi jechać bez użycia spalinówki nawet do 55 km/h.
Wewnątrz różnicę czujemy w bagażniku. Upchnięcie akumulatorów skutkowało zmniejszeniem bagażnika. Teraz wynosi 385 litrów.
Konrad Stopa
fot. Nissan