Nie mogło jej zabraknąć – nowa 911 Targa

Trzeba przyznać, że Porsche 911 Targa sprawia wrażenie w każdej odsłonie. Po debiucie obecnej generacji, w końcu możemy zobaczyć niemieckie cabrio ze znanym pałąkiem.

Targę dostaniemy w dwóch wersjach silnikowych. Podstawowa “4” ma 385 KM wyciągnięte z 3-litrowego silnika boxer, który został uturbiony. Ten sam motor w odmianie “4S” ma aż 450 KM. Oczywiście czwórka oznacza napęd 4×4. Osiągi to: Porsche 911 Targa 4: 4,2 sekundy do setki oraz 289 km/h. Mocniejsza wersja do setki w 3,6 sekundy oraz przekracza granicę 300 km/h (v-max – 304 km/h).

2021 Porsche 911 Targa 8 1024x576

Co najważniejsze, elektrycznie otwierany dach składa się w 19 sekund i można to robić do prędkości 50 km/h i wygląda to dość futurystycznie. Myślę, że pierwsze sekundy z autem właśnie tak bym spędził – oglądając takie show.

2021 Porsche 911 Targa 11 1024x576

Zainteresowani zakupem? Minimum na takie cudo trzeba będzie wydać 635 tysięcy złotych. Eska to kolejny wydatek o około 75 tysięcy więcej. I jeśli zastanawiasz się czy bardziej opłaca się kupić targę od kabrioleta, to wiedz, że 911 Convertible jest sporo tańsze.

2021 Porsche 911 Targa 2 1 1024x576

Konrad Stopa
fot. Porsche

Dyskusja

komentarzy

Konrad Stopa

Motopasjonat z krwi i kości, który pisze o samochodach z wielką przyjemnością czekając na komentarze, nawet te uszczypliwe. Od małego poznawał auta na ulicy po dźwięku silnika i już wtedy marzył, by zmieniać "cztery kółka" jak rękawiczki - dzięki Motopodprad.pl to się spełnia! Tego zapaleńca znajdziecie też na Instagramie - @stopao
Follow Me: