Nie mogło jej zabraknąć – nowa 911 Targa

Trzeba przyznać, że Porsche 911 Targa sprawia wrażenie w każdej odsłonie. Po debiucie obecnej generacji, w końcu możemy zobaczyć niemieckie cabrio ze znanym pałąkiem.

Targę dostaniemy w dwóch wersjach silnikowych. Podstawowa “4” ma 385 KM wyciągnięte z 3-litrowego silnika boxer, który został uturbiony. Ten sam motor w odmianie “4S” ma aż 450 KM. Oczywiście czwórka oznacza napęd 4×4. Osiągi to: Porsche 911 Targa 4: 4,2 sekundy do setki oraz 289 km/h. Mocniejsza wersja do setki w 3,6 sekundy oraz przekracza granicę 300 km/h (v-max – 304 km/h).

2021 Porsche 911 Targa 8 1024x576 Nie mogło jej zabraknąć   nowa 911 Targa

Co najważniejsze, elektrycznie otwierany dach składa się w 19 sekund i można to robić do prędkości 50 km/h i wygląda to dość futurystycznie. Myślę, że pierwsze sekundy z autem właśnie tak bym spędził – oglądając takie show.

2021 Porsche 911 Targa 11 1024x576 Nie mogło jej zabraknąć   nowa 911 Targa

Zainteresowani zakupem? Minimum na takie cudo trzeba będzie wydać 635 tysięcy złotych. Eska to kolejny wydatek o około 75 tysięcy więcej. I jeśli zastanawiasz się czy bardziej opłaca się kupić targę od kabrioleta, to wiedz, że 911 Convertible jest sporo tańsze.

2021 Porsche 911 Targa 2 1 1024x576 Nie mogło jej zabraknąć   nowa 911 Targa

Konrad Stopa
fot. Porsche

Dyskusja

komentarzy

Konrad Stopa

Konrad Stopa

Motopasjonat z krwi i kości, który pisze o samochodach z wielką przyjemnością czekając na komentarze, nawet te uszczypliwe. Od małego poznawał auta na ulicy po dźwięku silnika i już wtedy marzył, by zmieniać "cztery kółka" jak rękawiczki - dzięki Motopodprad.pl to się spełnia! Tego zapaleńca znajdziecie też na Instagramie - @stopao
Follow Me: