Ponad 100 miejsca pracy dla wysoko wyspecjalizowanych pracowników motoryzacji pojawi się w Poznaniu. To efekt inwestycji Inchcape Motor Polska – brytyjskiego koncernu motoryzacyjnego i jednego z czołowych dealerów w Polsce. Poznań stanie się 3 miastem, gdzie powstanie salon ekskluzywnej sieci sprzedaży samochodów w Polsce.
Inchcape Motor Polska od września br. rozpoczyna proces rekrutacji pracowników. Docelowo w największym salonie BMW w Poznaniu ma znaleźć zatrudnienie ponad 100 osób. Inwestycja ma zostać oddana do użytku w ciągu 10 miesięcy – do czerwca 2017 roku.
Inchcape Motor Polska Sp. z o.o. znajduje się na liście najbardziej poszukiwanych pracodawców w Polsce. Zaufanie, które zostało zbudowane wśród Klientów i Partnerów biznesowych jest wynikiem pracy zespołu, wykonującego swoja pracę z pasją, dzięki czemu jakość świadczonych usług przewyższa poziom oferowany przez naszą konkurencję. Do salonu w Poznaniu poszukujemy obecnie takich właśnie Kandydatów. Mogą oni liczyć na bardzo dobre warunki pracy oraz szkolenia w ramach międzynarodowej organizacji – podkreśla Małgorzata Pytel, HR manager w Inchcape Motor Polska.
Nowy salon Inchcape usytuowany będzie przy ul. Wschodniej 9 (droga krajowa nr 92 na Swadzim) i obejmie marki BMW, BMW Motorrad oraz MINI. Oprócz sprzedaży nowych pojazdów, w obiekcie znajdzie się serwis oraz również ekspozycja samochodów używanych BMW Premium Selection.
– Salon w Poznaniu będzie największym ośrodkiem sprzedaży BMW i MINI w mieście. Do jego otwarcia przygotowujemy się już od dłuższego czasu – przyznaje Marcin Słomkowski, prezes BMW Inchcape Polska.
Dotychczas BMW Inchcape Motor Polska prowadził salony w Warszawie i Wrocławiu. W 2015 roku wrocławski salon Inchcape Motor Polska znalazł się na czele listy najlepszych salonów samochodowych w Polsce, w badaniu „tajemniczy klienci’’, przeprowadzonego przez firmę International Service Check (ISC). BMW Inchcape Motor Polska otrzymał w styczniu br. tytuł Dealera Roku BMW i MINI 2015.
BMW Inchcape przyspiesza tempo rozwoju
W 2015 roku Inchcape sprzedał łącznie w Polsce 2550 pojazdów, w tym ponad 1.700 nowych pojazdów z koncernu BMW, co stanowiło wzrost o ponad 30% w stosunku do 2014 (1.350). W 2016 roku firma planuje przyspieszyć tempo rozwoju w Polsce.
– Naszym celem jest wzrost wolumenu sprzedaży obecnie sprzedawanych marek (BMW, MINI, BMW Motorrad). Nie zamykamy się również na dalszy rozwój biznesu w Polsce, uważnie analizując pojawiające się możliwości. Rozwój sieci w kolejnej aglomeracji – Poznaniu – pozwoli nam na realizację naszych planów utrzymania dynamiki sprzedaży – podkreśla Marcin Słomkowski, prezes BMW Inchcape w Polsce.
Poznań od dawna leżał na mapie zainteresowania brytyjskiego koncernu motoryzacyjnego, który działa w 26 krajach, reprezentując 25 marek samochodowych. W skali globalnej firma prowadzi 200 salonów dealerskich i sprzedaje średnio 1 samochód co 2 minuty. Teraz sieć powiększy się o nową placówkę, która ma przyjąć pierwszych klientów w 2017 roku.
Źródło: BMW Inchcape / mat. partnera