• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Najmocniejsze Porsche Cayenne to hybryda

Konrad Stopa Autor Konrad Stopa
29/08/2023
w Newsy
1
Porsche cayenne e hybrid 2

Porsche cayenne e hybrid 2

192
SHARES
1.7k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Niemiecka marka pokazała właśnie najmocniejsze Porsche Cayenne E-hybrid. To będzie najszybsza wersja tego modelu, która zadebiutuje w kilku wariantach nadwozia jednocześnie.

Porsche Turbo E-Hybrid wyróżnia się nowym przodem, który posiada teraz większe wloty powietrza oraz nowe reflektory matrixowe. Zmieniono też nadkola oraz dolną część karoserii. Z tyłu widać dwie podwójne końcówki wydechu, a za sporymi felgami czerwone zaciski hamulcowe.

Warto przeczytać

Co powiecie na 810-konne ABT Urus Scatenato?

Czy Mazda 6 wróci w wielkim stylu?

Porsche 911 GT3 R rennsport z wielkim skrzydłem

Wnętrze tego SUV-a wyróżnia się wykończeniem czarnej i sportowej podsufitki, podgrzewaną kierownicą GT Sport, elementami z aluminium na drzwiach i desce rozdzielczej oraz regulowanymi w 18 poziomach skórzanymi fotelami. Porsche oferuje również nową 15-watową, klimatyzowaną bezprzewodową podstawkę do ładowania. Model ten otrzymuje te same ulepszenia, co reszta zaktualizowanej gamy Cayenne na rok 2024, w tym zaktualizowany kokpit, który obejmuje 12.6-calowy zakrzywiony wyświetlacz kierowcy i 12.3-calowy ekran multimedialny.

ADVERTISEMENT
Porsche cayenne e hybrid wnetrze
Porsche cayenne e hybrid wnetrze

Pod maską nowego modelu Porsche, który jest dostępny w wersji SUV oraz Coupe, znajduje się 4.0-litrowy silnik V8 z dwiema turbosprężarkami. Generuje on moc 591 koni mechanicznych i współpracuje z silnikiem elektrycznym o mocy 174 KM. Całkowita moc układu wynosi więc 729 KM, a maksymalny moment obrotowy 700 Nm. Porsche twierdzi, że układ napędowy pozwala przyspieszyć Cayenne Turbo E-Hybrid do setki w 3.5 sekundy. Maksymalna prędkość wynosi 295 km/h.

Cayenne Turbo E-Hybrid posiada większy akumulator o pojemności 25.9 kWh, który producent umieścił pod przestrzenią ładunkową. Porsche twierdzi, że nowa 11-kilowatowa ładowarka na pokładzie, przy odpowiednim źródle zasilania, może skrócić czas ładowania akumulatora do 2.5 godziny. Nie znamy jeszcze zasięgu tego modelu.

Porsche cayenne e hybrid
Porsche cayenne e hybrid

Porsche Cayenne otrzyma oczywiście adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne już w standardzie tak samo jak mechanizm Porsche Torque Vectoring. W opcji natomiast skrętną tylną oś oraz system Porsche Dynamic Chassis Control.

Ceny w USA to około 150 tysięcy dolarów (razem z przydomowym wallboxem).

Konrad Stopa
fot. Porsche

Tagi: hybrydaPorsche Cayenneporsche cayenne coupeporsche cayenne e-hybrid
Poprzedni post

Tak będzie wyglądać nowy Superb i Kodiaq w środku

Następny post

Test: Hyundai Ioniq 5 – samochód bez wad?

Konrad Stopa

Konrad Stopa

Motopasjonat z krwi i kości, który pisze o samochodach z wielką przyjemnością czekając na komentarze, nawet te uszczypliwe. Od małego poznawał auta na ulicy po dźwięku silnika i już wtedy marzył, by zmieniać "cztery kółka" jak rękawiczki - dzięki Motopodprad.pl to się spełnia! Tego zapaleńca znajdziecie też na Instagramie - @stopao

Podobne artykuły

ABT Urus Scatenato

Co powiecie na 810-konne ABT Urus Scatenato?

Autor Damian Kaletka
29/09/2023
0

Brzmi obiecująco.

Mazda 6

Czy Mazda 6 wróci w wielkim stylu?

Autor Damian Kaletka
29/09/2023
0

Czy Mazda 6 może powrócić?

Porsche 911 GT3 R rennsport

Porsche 911 GT3 R rennsport z wielkim skrzydłem

Autor Konrad Stopa
29/09/2023
0

Jeśli sądzicie, że producenci samochodów nie bawią się w tuning swoich modeli to jesteście w błędzie. Poznajcie Porsche 911 GT3...

Volkswagen ID.3

Problemy grupy Volkswagen z elektrykami

Autor Paweł Oblizajek
29/09/2023
0

Czarny scenariusz dotyczący pojazdów elektrycznych powoli się sprawdza. Chociaż wiele z nas nie wierzyło, że tak może się skończyć, to...

Następny post
Ioniq 5

Test: Hyundai Ioniq 5 - samochód bez wad?

Komentarze 1

  1. Pingback: Porsche 911 GT3 R rennsport z wielkim skrzydłem | Moto Pod Prąd

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe

© 2023 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET