• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Mito i Giulietta z koniczynką

Adam Gieras Autor Adam Gieras
02/03/2014
w Newsy
0
QV glowne

QV glowne

138
SHARES
1.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Quadrifoglio Verde, czyli czterolistna koniczynka po raz kolejny zostanie doczepiona do karoserii modeli Alfy Romeo. Tym razem ozdobione jej symbolem błotniki prężyć będą: Mito i Giulietta. 

Warto przeczytać

Jak (nie) brzmi Toyota Supra?

Tą czterokołową hulajnogą pojedziesz w teren

Zmiany w SsangYong

Modele Mito i Giulietta były już dostępne w wersji Quadrifoglio Verde, a obecna odsłona to nie tylko reedycja, ale też dodanie rozwiązań niedostępnych do tej pory w kompaktowych autach Alfy Romeo. Mowa m.in. o znanej z modelu 4C dwusprzęgłowej skrzyni biegów TCT, która zastąpiła stosowane dotychczas 6-biegowe manuale oraz wzmocnionych – w przypadku Giulietty – silnikach.

QV-tyl

AlfaRomeo MiTo QV napędzana jest silnikiem 1,4 MultiAir o mocy 170 KM i maksymalnym momencie obrotowym 230 Nm, który w trybie Sport nieznacznie wzrasta –o 20 „niutków”. Auto przyspiesza do setki w 7,3 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 219 km/h. Giulietta QV oferuje swoim klientom dwa silniki – 2,0 JTDm o mocy 175 KM i 350 Nm oraz to, co tygryski lubią najbardziej –  240 konną benzynę. Druga jednostka przyspiesza do setki w 6,6 sekundy i rozpędza się do 240 km/h. Czy to wystarczy, żeby duch bezkompromisowych Alf ożył? Moim zdaniem drapieżnej 4C wyjdzie to o wiele lepiej.

Adam Gieras

Poprzedni post

Ulubione auta Polaków i ich wyposażenie

Następny post

Brabus G V12 S – prawdziwy demon

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilkunastu lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych.

Podobne artykuły

Toyota Supra

Jak (nie) brzmi Toyota Supra?

Autor Konrad Stopa
30/03/2023
0

Brzmienie silnika w sportowym samochodzie to ważny jego aspekt. Jak brzmi Toyota Supra z trzylitrowym silnikiem z sześcioma cylindrami? Nie...

Dragonfly

Tą czterokołową hulajnogą pojedziesz w teren

Autor Konrad Grobel
30/03/2023
0

Jazda w terenie odbywać może się na różne sposoby. Jedni wybiorą auto, inni motocykl, a przy mniej wymagającej podróży wystarczy...

Small 2268 MussoMY22

Zmiany w SsangYong

Autor Paweł Oblizajek
30/03/2023
0

Zmiany to nieodłączny proces w motoryzacji. Zmianą ulega oferta modelowa, długość gwarancji czy interwały serwisowe. Pojawiają się nowe jednostki napędowe,...

BMW M4

Oto jak może wyglądać odświeżone BMW M4

Autor Damian Kaletka
29/03/2023
0

Bawarska marka powoli szykuje się do odświeżenia swojego BMW M4. Sama Seria 4 została już kilkukrotnie przyłapana podczas zakamuflowanych testów,...

Następny post
2010 Brabus G V12 S

Brabus G V12 S - prawdziwy demon

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET