• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Mercedes G63 AMG 6×6 hitem sprzedaży w… Polsce

Adam Gieras Autor Adam Gieras
13/08/2014
w Newsy
0
1104

1104

291
SHARES
2.6k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ta absurdalnie droga i mało racjonalna Bestia sprzedaje się jak ciepłe bułki w kraju nad Wisłą. Rozumiecie coś z tego, bo ja nie… 

Warto przeczytać

Posłuchaj bulgot V8 – Ford Mustang Mach 1

Rosjanie wypuszczają elektryczną Ładę

Dźwięk wydechu BMW M3 Competition

Mercedes G63 AMG 6×6 został stworzony, jak mogłoby się wydawać, z myślą o bardzo bogatych miłośnikach jazdy pustynnej w Arabii Saudyjskiej. Cóż, jak widać nadaje się równie dobrze do pokonywania leśnych podmokłych gruntów w Polsce, bo nasz kraj przewodzi Europie pod względem sprzedanych egzemplarzy tego auta. Do tej pory siedem G63 AMG 6×6 znalazło właścicieli w Polsce, a to na pewno nie koniec.

Pieniądze, jakie trzeba wydać, żeby stać się właścicielem tego potwora to przeszło 2,2 miliona złotych. Co ciekawe, w Polsce bardzo skoczyła też sprzedaż G63 i G65. Tylko w tym roku sprzedano aż 23 egzemplarze tego auta. 16 właścicieli znalazły też „zwykłe” G-klasy.

Kawał mięsistej terenówki, jaką jest Mercedes G63 AMG 6×6 napędza 5,5-litrowe V8, które osiąga 538 KM! Samochód posiada aż 5 dyferencjałów i stały napęd na wszystkie 6 kół. Całość waży 3775 kg i potrafi rozpędzić się do 100 km/h w około 6 sekund. I to wszystko będziemy mogli spotkać na polskich drogach. Coraz częściej!

 

273
273
367
367
449
449
538
538
634
634
729
729
822
822
918
918

Adam Gieras

fot. materiały producenta 

Tagi: aktualności motoryzacyjneg-klasagelendaMercedes G63 AMG 6x6MErcedes-Benzsprzedaż nowych autwiadomości motoryzacyjnezdjęcia
Poprzedni post

Nowa Kia Sorento – stylistycznie stonowana

Następny post

Pchanie Pagani Zondy – trochę wstyd

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim garażu stoją obecnie Skoda Scala Style 1.0 TSI 115 KM DSG z 2020, Mercedes W124 E-24 K-Jet, 220 KM, BMW e39 525 TDS 143 KM - ostatni Mohikanin i mój codzienny towarzysz niedoli. Nie jestem entuzjastą elektryków. Zauważam mnóstwo problemów z wprowadzeniem nowej metody napędów i z przerażeniem obserwuję jak bardzo ludzie ulegają nowej fali - w tym wielu kolegów i koleżanek po fachu. Ja z kolei wolałbym podejście "zero waste" - auto powinno służyć latami kolejnym właścicielom, z czego jak najdłużej pierwszemu z nich. Powinno być tak wykonane tak, żeby jego eksploatacja była bezproblemowa i tania. To jest podejście proekologiczne. Każde inne tylko udaje, że nim jest.

Podobne artykuły

Ford Mustang Mach 1 50

Posłuchaj bulgot V8 – Ford Mustang Mach 1

Autor Konrad Stopa
12/08/2022
0

Ford Mustang to bez wątpienia amerykańskie dzieło motoryzacji. Legenda mimo elektrycznego zboczenia nadal jest kontynuowana, a wersja Mach 1 to...

Lada e Largus 2 3

Rosjanie wypuszczają elektryczną Ładę

Autor Konrad Stopa
09/08/2022
0

Łada e-Largus to pierwszy rosyjski samochód elektryczny, którym producenci się mocno chwalą. Szkoda tylko, że to 16-letnia konstrukcja Dacii Logan...

BMW M3 57

Dźwięk wydechu BMW M3 Competition

Autor Konrad Stopa
09/08/2022
0

Każde BMW M3 to podkreślenie sportowych emocji w formie szybkich sedanów. Mimo, że z każdą generacją auto jest szybsze, to...

AFP0331

Powstaną nowe punkty ładowania elektryków

Autor Paweł Oblizajek
08/08/2022
0

Dla użytkowników pojazdów elektrycznych jest to niewątpliwie dobra wiadomość. Dłuższe podróże nie będą już obarczone stresem i skrupulatnym planowaniem trasy....

Następny post
2014 08 13 11 53 30 Problems to start up Pagani Zonda in Cannes YouTube

Pchanie Pagani Zondy - trochę wstyd

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • Pozycjonowanie stron vd.pl

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.