Novitec zasłynął już ze swoich absurdalnych pakietów do super-samochodów. Tym razem na warsztat wzięli McLarena Senna i wyciągnęli z niego jeszcze więcej.
Jest to nie tylko ciekawa opcja, ale również obecnie jedyna alternatywa. Gdyż jedyny wariant wyżej pozostaje wersja GTR, a jest to wersja torowa bez homologacji na drogi publiczne.
W zasadzie samochód nie został w dużym stopniu zmieniony. Został zastosowany nowy układ wydechowy wykonany z Inconel. Materiału, który używany jest przede wszystkim w Formule 1. Do tego możemy wybrać pomiędzy wykończeniem w czarnym macie lub polerowanej stali do 95 mm końcówek wydechowych.
Z wyglądu zmianom zostały tylko poddane felgi. Teraz Vosseny z central-lockiem mają 20 cali z przodu oraz 21 cali z tyłu. Do tego Pirelli P Zero high-performance o rozmiarze 255/30 R20 oraz 325/25 R21.

Poza upgradem wydechu mamy też upgrade oprogramowania. Wzrost mocy jest na poziomie aż 100 KM i 88 Nm. Senna może pochwalić się mocą na poziomie 889 KM i 888 Nm. A co do osiągów, to sprint do setki zajmuje o 0.1 sekundy krócej, czyli 2.7 sekundy, a od 0-200 km/h o 0.3 sekundy krócej, czyli 6.5 sekundy. Prędkość maksymalna pozostała bez zmian na poziomie 335 km/h.
Jest to nie lada gratka dla właścicieli jednego z 500 egzemplarzy. A do tego Novitec przygotował kilka dodatków, żeby urozmaicić również wnętrze auta.
Paweł Zaorski
fot. Novitec