• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Lewy zamienił Porsche Cayenne na Bentleya Continental GT Convertible

Adam Gieras Autor Adam Gieras
21/04/2016
w Newsy
0
1 4

1 4

136
SHARES
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Robert Lewandowski, po dość groźnie wyglądającej stłuczce – kilka tygodni temu w bagażniku jego Cayenne zaparkował inny samochód, przesiadł się za kierownicę Bentleya Continental GT Convertible. 

Warto przeczytać

Uliczna wyścigówka – nowe Porsche 911 GT3 RS

W oczekiwaniu na stulecie 24-godzinnego wyścigu Le Mans

GreenWay rozbuduje sieć ładowarek w Polsce

 

Jak podaje Super Express, wyceniona na 25 tys. euro naprawa Porsche Cayenne oraz długi czas oczekiwania na naprawę zachęciły naszego najlepszego napastnika do przesiadki za kierownicę 6-litrowego Bentleya, którego silnik w układzie W12 rozwija 582 KM, co pozwala na przyspieszenie do pierwszej setki w czasie 4,7 sekundy. Tym samym, Robert Lewandowski dołączył do klubu miłośników brytyjskiej marki – niedawno z podobnymi Bentleyami przygodę rozpoczęli: Cristiano Ronaldo, Jamie Vardy i Yaya Toure.

Poza wspomnianym Porsche (o ile Lewandowski nie pożegna się z nim po naprawie), piłkarz posiada także w swoim garażu Ferrari F12 Berlinetta oraz Audi RS7.

Uważacie, że to dobra zmiana? :)

 

agier 

fot. Bentley 

 

Tagi: bentleyBentley Continental GTlewandowskilewyporschePorsche Cayennerobert lewandowskiwypadek
Poprzedni post

Volkswagen Golf R400 na 40-lecie Golfa GTI?

Następny post

Znalezione: Opel Astra OPC 2.0 T kombi – nieracjonalny nudziarz!

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim garażu stoją obecnie Skoda Scala Style 1.0 TSI 115 KM DSG z 2020, Mercedes W124 E-24 K-Jet, 220 KM, BMW e39 525 TDS 143 KM - ostatni Mohikanin i mój codzienny towarzysz niedoli. Nie jestem entuzjastą elektryków. Zauważam mnóstwo problemów z wprowadzeniem nowej metody napędów i z przerażeniem obserwuję jak bardzo ludzie ulegają nowej fali - w tym wielu kolegów i koleżanek po fachu. Ja z kolei wolałbym podejście "zero waste" - auto powinno służyć latami kolejnym właścicielom, z czego jak najdłużej pierwszemu z nich. Powinno być tak wykonane tak, żeby jego eksploatacja była bezproblemowa i tania. To jest podejście proekologiczne. Każde inne tylko udaje, że nim jest.

Podobne artykuły

Porsche 911 GT3 RS 6

Uliczna wyścigówka – nowe Porsche 911 GT3 RS

Autor Konrad Stopa
19/08/2022
0

Porsche 911 GT3 RS trudno nazwać cywilnym samochodem, ale tak się stało, że ten samochód projektowany typowo na tor dopuszczony...

wyscig le mans

W oczekiwaniu na stulecie 24-godzinnego wyścigu Le Mans

Autor Redakcja Motopodprad
18/08/2022
0

Le Mans, czyli niewątpliwie jeden z najstarszych i najbardziej wymagających wyścigów na naszej planecie w 2023 roku będzie obchodził swoje...

04 New 500

GreenWay rozbuduje sieć ładowarek w Polsce

Autor Paweł Oblizajek
18/08/2022
0

Nie da się ukryć, że sieć punktów ładowania pojazdów elektrycznych w Polsce jest bardzo słabo rozwinięta. Samochodów elektrycznych przybywa szybciej...

Dodge Hornet 2

Dodge Hornet w nowym wydaniu

Autor Paweł Oblizajek
17/08/2022
0

Nowe wcielenie modelu już wkrótce trafi do salonów sprzedaży na rynku w Stanach Zjednoczonych. Nie trzeba być miłośnikiem motoryzacji, nie...

Następny post
1 5

Znalezione: Opel Astra OPC 2.0 T kombi - nieracjonalny nudziarz!

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • Pozycjonowanie stron vd.pl

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET