• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Elektryczne
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Elektryczne
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Launch Control w Alpine A110 – musieliśmy to sprawdzić!

Bartłomiej Puchała Autor Bartłomiej Puchała
10/06/2019
w Wideo
0
do wideo

do wideo

136
SHARES
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Alpine A110 to typowy funcar, który startuje z miejsca jak rakieta i potrafi przyspieszyć do 'setki’ w 4,5 s. Sprawdziliśmy jak to robi!

Jeśli kiedykolwiek znajdziesz się za kierownicą Alpine A110 wykonaj następujące czynności:
– naciśnij przycisk Sport na kierownicy
– przytrzymaj obydwie łopatki biegów jednocześnie podczas postoju na wrzuconym biegu D
– lewą nogą zaprzyj się na hamulcu, a prawą gaz do dechy
– gdy silnik wejdzie na odpowiednie obroty jak najszybciej puść hamulec
– delektuj się wciskaniem w fotel przy akompaniamencie dźwięku silnika
Enjoy!

Warto przeczytać

Ford Kuga PHEV – wady i zalety

Suzuki Swift z CVT – wady i zalety

Suzuki Vitara – plusy i minusy

Pełny test Alpine A110 już wkrótce na naszej stronie. Stay tuned!

Bartłomiej Puchała

Tagi: alpinealpine a110dźwięk silnikanówka sztukaprzyspieszeniewideo
Poprzedni post

Renault Koleos przeszedł lifting. Zmieniło się sporo

Następny post

Test: Opel Vivaro Furgon 1.6 CDTI BiTurbo 145KM FWD M6 – izoterma wewnętrzna

Bartłomiej Puchała

Bartłomiej Puchała

Nie jest fanem szybkiej jazdy. Dużo większą przyjemność sprawia mu płynność prowadzenia. Dziennikarstwo motoryzacyjne to dla niego zabawa i hobby, choć marzy o przejściu na zawodowstwo. Miłośnik youngtimerów i sleeperów oraz kultowego już Top Gear - posiadacz wszystkich wydanych numerów polskiej wersji magazynu. Obecna flota: Honda Accord 2010 do jeżdżenia i VW Lupo GTI do kochania.

Podobne artykuły

Miniatura hot or not kuga

Ford Kuga PHEV – wady i zalety

Autor Konrad Stopa
28/06/2025
0

Ford Kuga w najnowszej odsłonie zachęca do jazdy niskim spalaniem, ciekawymi opcjami napędowymi i świeżą karoserią. A czy ma jakieś...

Miniatura Youtube hot or not

Suzuki Swift z CVT – wady i zalety

Autor Konrad Stopa
18/06/2025
0

Suzuki Swift można kupić z automatyczną skrzynią biegów CVT. Jak taki mieszczuch radzi sobie na co dzień? Zapraszam na film...

Miniatura Youtube hot or not

Suzuki Vitara – plusy i minusy

Autor Konrad Stopa
02/06/2025
0

Suzuki Vitara w obecnym kształcie na rynku jest już dosyć długo. Nawet nowa elektryczna wersja jeszcze nie zepchnęła jej ze...

Miniatura Youtube hot or not

Volkswagen Tiguan – plusy i minusy

Autor Konrad Stopa
17/05/2025
0

Volkswagen Tiguan to jeden z najważniejszych SUV-ów niemieckiego producenta. Ma szeroką gamę silnikową oraz kilka poziomów wyposażenia. A jakie Tiguan...

Następny post
Opel Vivaro Izoterma glowne

Test: Opel Vivaro Furgon 1.6 CDTI BiTurbo 145KM FWD M6 – izoterma wewnętrzna

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe

© 2023 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Elektryczne
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Elektryczne
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET

Go to mobile version
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.