• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Kto pyta nie błądzi: DS 3 1.6 THP 156 KM

Adam Gieras Autor Adam Gieras
15/02/2015
w Newsy
2
ds3

ds3

137
SHARES
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Choć ma 156 KM i „robi” setkę w 7,3 sekundy, dostarczając przy tym niesamowitych emocji, w cyklu „Kto pyta nie błądzi” zadaliście tylko jedno pytanie dotyczące DS 3…

Warto przeczytać

Jak (nie) brzmi Toyota Supra?

Tą czterokołową hulajnogą pojedziesz w teren

Zmiany w SsangYong

Cóż, jakoś to przeżyję, choć naprawdę nawaliliście – to świetne auto. DS 3, już nie Citroen DS3, o czym szerzej napiszę w teście, zauroczył mnie, baaa – on mnie motoryzacyjnie uwiódł. Mało jest bowiem na rynku samochodów, które potrafią dostarczyć tak bezpretensjonalnych emocji. Poważnie!

Pytanie Krzysztofa: Citroen DS3 to konkurent Audi A1. Czy niższy koszt zakupu Citroena DS3 oznacza gorszą jakość czy może ma to związek z wizerunkiem danej marki oraz która wersja DS3 stanowi najbardziej optymalne połączenie osiągów, niskiego spalania i ceny?

DS 3 jest tańszy, ale i na pewno gorzej wykończony od Audi A1, którym niestety nie jeździłem, więc nie będę silił się na porównanie tych dwóch aut. Trochę to jednak wkurzające, że producent, chcąc podkreślić poziom premium DS-a, naszpikował go błyszczącym plastikiem w środku, ale cóż (lepiej by wyglądało wnętrze „w macie” pozbwione błyskotek). Istotne jest to, że po przekręceniu kluczyka, gdy tylko 156 koni mechanicznych obudzi się do życia, to to jak wygląda deska rozdzielcza i odpowiedź na świdrujące w głowie pytanie: „czy aby na pewno nie zrobilibyśmy lepiej kupując Mini czy Audi A1″ przestają się liczyć! DS 3 o mocy 156 koni wkręca się na obroty z taką łatwością, że aż strach. W dodatku pali średnio niecałe 8 litrów w mieście (a da się zejść nawet do 6 litrów), więc jeżeli pytasz o optymalną wersję tego auta, to masz ją właśnie przed sobą!

Adam Gieras

Krzysztofie gratulujemy Ci, zadałeś pytanie jako jedyny, ale już wcześnie również zadawałeś. Oczywiście wysyłamy Ci motoryzacyjny gadżet! Maila od Ciebie już mamy. :)

Pozdrowienia!

Tagi: citroencitroen ds3dsDS 3DS 3 1.6 THP 156 KMds3Kto pyta nie błądzitestwrażenia z jazdyzdjęcia
Poprzedni post

Fototest: Dacia Duster 1.5 dCi 110 KM Blackstorm

Następny post

Audi Prologue Avant – bo wielkość grilla ma znaczenie!

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilkunastu lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych.

Podobne artykuły

Toyota Supra

Jak (nie) brzmi Toyota Supra?

Autor Konrad Stopa
30/03/2023
0

Brzmienie silnika w sportowym samochodzie to ważny jego aspekt. Jak brzmi Toyota Supra z trzylitrowym silnikiem z sześcioma cylindrami? Nie...

Dragonfly

Tą czterokołową hulajnogą pojedziesz w teren

Autor Konrad Grobel
30/03/2023
0

Jazda w terenie odbywać może się na różne sposoby. Jedni wybiorą auto, inni motocykl, a przy mniej wymagającej podróży wystarczy...

Small 2268 MussoMY22

Zmiany w SsangYong

Autor Paweł Oblizajek
30/03/2023
0

Zmiany to nieodłączny proces w motoryzacji. Zmianą ulega oferta modelowa, długość gwarancji czy interwały serwisowe. Pojawiają się nowe jednostki napędowe,...

BMW M4

Oto jak może wyglądać odświeżone BMW M4

Autor Damian Kaletka
29/03/2023
0

Bawarska marka powoli szykuje się do odświeżenia swojego BMW M4. Sama Seria 4 została już kilkukrotnie przyłapana podczas zakamuflowanych testów,...

Następny post
696

Audi Prologue Avant - bo wielkość grilla ma znaczenie!

Komentarze 2

  1. oluń says:
    8 lat ago

    „na pewno gorzej wykończony od Audi A1, którym niestety nie jeździłem” – to jak możesz stwierdzić, że jest gorzej wykończony??? Dno…

    Odpowiedz
    • Adam Gieras says:
      8 lat ago

      Miałem okazję przyjrzeć się wykończeniu A1 z bliska. To jednak inna półka cenowa. Nie umiem powiedzieć którym przyjemniej mi się jeździ, bo A1 nie jeździłem. Pozdrawiam

      Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET