Chcecie mieć 911 pełne nawiązań do klasyki? Jest na to opcja – to Porsche 911 Sport Classic z 550 KM, manualem i napędem na tylną oś.
Tak naprawdę 911 Sport Classic jest to Porsche 911 Turbo S z manualną skrzynią biegów o siedmiu przełożeniach. Postawiono też tutaj na RWD. Zostawiono natomiast 550 KM oraz motor znany z tej wersji.
Poza tym w samej karoserii i w środku pojawiło się dużo powiązań z klasyką. Po pierwsze legendarna pepita na fotelach z koniakową skórą. Na zewnątrz natomiast widać nr startowe (cyfrę lub liczbę możecie wybrać sami) i szary lakier. Ciekawy jest też sam kaczy spoiler, który jest już znakiem szczególnym starszych Porsche.
Tylko 1250 sztuk
Porsche tym razem postawiło na większy wolumen sprzedaży, bo poprzedni model miał tylko 250 sztuk. Cena aktualnego kupna to prawie 1,4 mln złotych.
Konrad Stopa
fot. Porsche