Site icon Motopodprad.pl

Kia przygotowała nietypowy zwiastun swojej reklamy na tegoroczne Super Bowl

Kia Super Bowl 2023

Kia Super Bowl 2023

Z reguły marki samochodowe publikują zwiastuny swoich nadchodzących modeli, które w niedługim czasie pojawią się na rynku. Jednak czasem zdarzają się wyjątki od tej reguły, a jednym z nich jest zbliżające się Super Bowl. W tym przypadku Kia postanowiła przygotować zwiastun swojej reklamy przygotowanej specjalnie na to wydarzenie.

Zapewne część z Was zastanawia się po co przygotowywać zwiastun reklamy? Cóż… w normalnej sytuacji byłoby to praktycznie marnotrawstwo pieniędzy i czasu, jednak Super Bowl rządzi się swoimi własnymi prawami. Jest to finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim. Dla mieszkańców Starego Kontynentu wydarzenie to może nie budzić wielkich emocji. Jednak dla amerykanów jest to najważniejsze wydarzenie sportowe w roku. Stąd też czas reklamowy pomiędzy jego kwartami jest najdroższy na świecie. Setki tysięcy osób będzie oglądało to wydarzenie, co oznacza, że ich duży odsetek obejrzy również emitowane reklamy. Nic więc dziwnego, że wszystkie firmy, które wykupują czas antenowy podczas przerwy przygotowują jak najlepsze reklamy.

Kia posiada już w swoim portfolio 13 reklam przygotowanych specjalnie na Super Bowl i każda z nich była co najmniej dobra. W tym roku również szykuje dla nas coś specjalnego i opublikowała zwiastun przedstawiający niebieski smoczek. Grafika została opatrzona dopiskiem „Find it on 2.12.23”. Data nie jest przypadkowa, gdyż to właśnie wtedy rozgrywany jest najważniejszy mecz futbolu amerykańskiego – w przypadku czasu polskiego będzie to już 13 lutego o godzinie 00:30. Sam zwiastun nie posiada żadnego kontekstu, stąd też nie wiemy, co tak naprawdę przygotowała Kia.

Może to być dziecko poszukujące smoczka, rodzin szukający swojego dziecka, czy też Kia EV6 poszukująca smoczka za pomocą systemów radarowych? A może powróci robo-pies będący bohaterem zeszłorocznej reklamy na Super Bowl? Tak naprawdę każda z tych opcji jest możliwa. Z pewnością Kia zadba, aby 30-sekundowa reklama kosztująca miliony dolarów była bardzo chwytliwa.

Kia Super Bowl 2022

Damian Kaletka
fot. Kia

Exit mobile version