Kluby piłkarskiej to oprócz walorów sportowych także kwestie reklamowe. Najlepsi piłkarze świata to już nie tylko sportowcy ale i celebryci. Nic dziwnego, że koszulki z ich nazwiskiem to potężna wartość marketingowa.
Doskonale wie o tym należąca do Stellantis marka Jeep. To właśnie oni są oficjalnym partnerem włoskiego zespołu, który swoje mecze rozgrywa w Turynie. Wierni fani zespołu masowo kupują koszulki z nazwiskami swoich idoli, a co za tym idzie również z logo Jeep. To nie tylko znakomita inwestycja, ale swego rodzaju prestiż.
Wystarczy spojrzeć ilu znakomitych piłkarzy przywdziewało w ostatnim czasie koszulki Juventusu z sporym logo Jeep znajdującym się z przodu. Byli to m.in. wielokrotny najlepszy piłkarz świata, Portugalczyk Cristiano Ronaldo, filar Reprezentacji Polski – bramkarz Wojciech Szczęsny, czy napastnik Paulo Dybala.
Jak się okazuje współpraca Jeep’a z Juventusem trwa nadal. Dowodem na to jest projekt koszulki na sezon 2022/23. Zaprezentowana grafika podkreśla drogę ku „Wolności bez emisji”, która systematycznie jest wprowadzana przez markę Jeep. Ikoniczny czarny napis przedstawia błyskawice i w ten oto sposób podkreśla drogę marki w kierunku elektryfikacji i jej ewolucji w kierunku zrównoważonej mobilności.
Tekst: Paweł Oblizajek
Zdjęcia: Jeep