Jeśli prowadzisz firmę z branży motoryzacyjnej (sklep, serwis) lub po prostu jesteś pasjonatem motoryzacji i chcesz rozpocząć nowy biznes, to sprzedaż opon przez internet może być idealnym rozwiązaniem dla Ciebie. Otwarcie sklepu internetowego z oponami może okazać się prostsze niż myślisz i pozwoli Ci na dotarcie do szerokiego grona klientów.
Rynek opon jest bardzo rozwinięty i stale rośnie. W Polsce co roku sprzedaje się kilkanaście milionów opon, a w Europie kilkaset milionów. Z tego powodu istnieje duża szansa na znalezienie odpowiedniej niszy rynkowej dla Twojego sklepu internetowego. Możesz skupić się na sprzedaży opon letnich, zimowych, do samochodów osobowych, dostawczych czy ciężarowych.
Kolejną zaletą jest to, że sklep internetowy pozwala na sprzedaż opon przez całą dobę, co jest bardzo wygodne dla klientów. Nie trzeba wychodzić z domu, aby kupić opony, a zamówienie można złożyć o dowolnej porze dnia lub nocy.
Firma zainteresowana stworzeniem sklepu eCommerce B2C od podstaw musi nawiązać współpracę z hurtowniami i producentami opon, aby pozyskać dane dotyczące wielu ofert asortymentowych. Po nawiązaniu współpracy i otrzymaniu wielu, różnych ofert należy taką bazę asortymentową ujednolicić i ustandaryzować dla kilkudziesięciu różnych marek opon, co nie jest łatwym zadaniem. Dane dotyczące towarów należy uzupełnić i sklasyfikować w zakresie opisów, rozmiarów, sezonowości, indeksów nośności i prędkości, zdjęć oraz danych z etykiet UE. Mówimy tu o kilkudziesięciu tysiącach kartotek opon. Taki proces może zająć nawet kilka lat. Jeśli myślałeś o otwarciu właśnie takiego sklepu, ale przeraża Cię wizja stworzenia go od zera, to mamy dla Ciebie pewne rozwiązanie.
Z pomocą przychodzi nowoczesna platforma do sprzedaży opon Integra eCommerce B2C Tyre 6.0, W 2022 roku grono ekspertów z branży motoryzacyjnej nagrodziło ją Złotym Medalem. Jej głównym zadaniem jest możliwość szybkiego filtrowania opon według typu pojazdu, sezonowości, indeksów prędkości, nośności oraz producenta. Jest zintegrowana z bazą katalogową ponad 50 producentów opon, np. Bridgestone, Continental, Michelin, Goodyear, Pirelli. Opracowana przez firmę Integra baza katalogowa zawiera informacje takie jak zdjęcia bieżników, opisy techniczne oraz etykiety UE, co znacząco skraca czas wdrożenia i uruchomienia platformy. Podczas tworzenia systemu przeprowadzono szereg optymalizacji, które umożliwiają klientom zakup opon w maksymalnie szybki i prosty sposób.
Boisz się, że Twoja nowo powstała strona nie będzie się automatycznie uaktualniała?
Bez obaw. Platforma jest połączona z systemami największych dostawców i producentów opon, dzięki temu informacja o stanach magazynowych i cenach oferowanego asortymentu jest aktualizowana automatycznie. Integra eCommerce B2C Tyre 6.0 została zintegrowana z systemami płatności online, porównywarkami cenowymi oraz z narzędziami Google, niezbędnymi do skutecznej promocji platformy w internecie. Ponadto platforma może być zintegrowana z modułem terminarza online Integra TPS 5.0, który umożliwia klientom rezerwowanie wizyt oraz wymiany opon podczas zakupu. Dzięki temu zamiast poświęcać czas na uzupełnianie i aktualizowanie informacji o asortymencie możesz w pełni skupić się na obsłudze klienta i promocji sklepu.
Rozwiązanie jest tworzone zarówno dla fachowców z branży jak i dla zwykłych kierowców, dlatego zawiera wiele innowacyjnych funkcji, dzięki którym wyszukanie i zamówienie opon zajmuje tylko kilka sekund.

Platforma Integra eCommerce B2C Tyre 6.0 to gotowe rozwiązanie, którego wdrożenie nie wymaga czasochłonnych prac programistycznych i wdrożeniowych oraz nie wymaga od przyszłego właściciela sklepu oponiarskiego posiadania szerokiej wiedzy na temat rynku eCommerce, branży motoryzacyjnej i oponiarskiej.
Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom zastosowanym w systemie Integra eCommerce B2C Tyre 6.0 to rozwiązanie może zostać wdrożone u Ciebie nawet w ciągu kilku dniu, co jest wynikiem nieosiągalnym dla rozwiązań konkurencyjnych. Po Twojej stronie wymagamy jedynie minimalnego angażu związanego jedynie z wyborem zakresu produktów do sprzedaży i omówieniem szablonu graficznego, który przygotowywany jest przez naszych specjalistów ds. grafiki.
Źródło: Integra.com.pl / materiał partnera
- Formularz kontaktowy
- Telefon: +48 94 348 9222
- Email: poczta@integra.com.pl
- Więcej informacji na stronie firmy Integra Software: https://integra.com.pl/