• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Ford Mondeo Vignale także dla Europy

Adam Gieras Autor Adam Gieras
23/04/2015
w Newsy
0
2215

2215

183
SHARES
1.7k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Mondeo Vignale, czyli bardzo luksusowa wersja sztandarowego produktu Forda trafi niebawem także na europejski rynek. Czy Passat ma się czego bać?

Warto przeczytać

Jeep dalej wspiera Juventus Turyn

Masz auto powyżej 2,5 tony – uważaj od jutra!

Limitowana wersja Abartha

Citroen postawił na DS-a, który stał się zresztą już odrębną marką, Toyota ma Lexusa, a Nissan Infiniti. Ford z nowym Mondeo Vignale również kieruje się w stronę klientów klasy premium, a przynajmniej nowa wersja uwielbianego przez handlowców wyższego szczebla auta na to wskazuje.

Patrząc na zdjęcia Mondeo Vignale widać, że to auto jest trochę inne, niż uboższy brat. Bardziej wysublimowane – to chyba odpowiednie słowo. Samochód został porządnie dopracowany stylistycznie; nie pożałowano mu chromu, ostrzejsze są rysy przedniego zderzaka, a w oczy rzucają się od razu w pełni LED-owe reflektory adaptacyjne przednie.

Również w środku jest bardziej luksusowo. Kabinę wykończono specjalnie pikowaną i elegancko wyszywaną skórą (całość będzie szyta i dopasowywana ręcznie przez zespół specjalistów z Walencji). W wyposażeniu seryjnym nie brakuje też elementów wyposażenia zarezerwowanych dla wersji Titanium, m.in. audio z 12 głośnikami, czy systemu SYNC 2.

Pod maską producent przewidział nie mniej niż 180 KM. Do wyboru: 240-konne 2.0 EcoBoost oraz  dwa silniki diesla 2.0 TDCi o mocy 180 i 210 koni 2,0 TDCi. W ofercie pojawi się także 187-konna hybryda. Cena? W Wielkiej Brytanii 29 tys funtów, czyli ok. 160 tys. zł. Dużo? Sporo, ale biorąc pod uwagę styl, smak i wygląd nowego Forda, Passat z 240 konnym silnikiem pod maską w wersji Highline (cena od 166 tys. zł) ma się czego obawiać!

agier

 

1406
1406
2215
2215
3169
3169
4150
4150
5113
5113
6105
6105
786
786
881
881
951
951
11116
11116
10x
10x
12x
12x

 

fot. Ford

 

 

Tagi: aktualnościcenadsFord MondeogaleriainfinitilexusluksusMondeoMondeo Vignalepassatwyposażeniezdjęcia
Poprzedni post

10 powodów, dla których warto mieć hak holowniczy w samochodzie

Następny post

Poradnik początkującego kierowcy, czyli jak radzić sobie w trudnych sytuacjach?

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim garażu stoją obecnie Skoda Scala Style 1.0 TSI 115 KM DSG z 2020, Mercedes W124 E-24 K-Jet, 220 KM, BMW e39 525 TDS 143 KM - ostatni Mohikanin i mój codzienny towarzysz niedoli. Nie jestem entuzjastą elektryków. Zauważam mnóstwo problemów z wprowadzeniem nowej metody napędów i z przerażeniem obserwuję jak bardzo ludzie ulegają nowej fali - w tym wielu kolegów i koleżanek po fachu. Ja z kolei wolałbym podejście "zero waste" - auto powinno służyć latami kolejnym właścicielom, z czego jak najdłużej pierwszemu z nich. Powinno być tak wykonane tak, żeby jego eksploatacja była bezproblemowa i tania. To jest podejście proekologiczne. Każde inne tylko udaje, że nim jest.

Podobne artykuły

hp

Jeep dalej wspiera Juventus Turyn

Autor Paweł Oblizajek
20/05/2022
0

Kluby piłkarskiej to oprócz walorów sportowych także kwestie reklamowe. Najlepsi piłkarze świata to już nie tylko sportowcy ale i celebryci....

dowod

Masz auto powyżej 2,5 tony – uważaj od jutra!

Autor Konrad Stopa
20/05/2022
0

Od 21 maja wszyscy posiadacze auto powyżej 2,5 tony będą musieli posiadać dodatkowym dokument. O jakie pismo chodzi? Szacuje się,...

Limitowana wersja Abartha

Limitowana wersja Abartha

Autor Paweł Oblizajek
20/05/2022
0

Sportowa marka wchodząca w skład koncernu Stellantis opiera się głównie na sprzedaży samochodów opartych na modelu 500. W związku z...

bmw m4 csl 3

BMW M4 CSL – mocniej, szybciej, lepiej

Autor Konrad Stopa
20/05/2022
0

Chcesz fajne coupe bierzesz BMW 4, chcesz jeździć szybciej, więc kupujesz M4. Jak to za mało jest M4 CS, a...

Następny post
1407

Poradnik początkującego kierowcy, czyli jak radzić sobie w trudnych sytuacjach?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • Pozycjonowanie stron vd.pl

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.