Site icon Motopodprad.pl

Ford E-Transit wkrótce trafi do klientów. Znamy szczegóły

Ford E Transit Front 3 4 Dynamic

Ford E Transit Front 3 4 Dynamic

Ford E-Transit debiutuje na Polskim rynku i już wkrótce trafi w ręce pierwszych klientów.

Elektryczna wersja popularnego dostawczaka na pierwszy rzut oka niezbyt różni się od jej spalinowego pierwowzoru.

Tak naprawdę rozróżnić ją można jedynie dzięki charakterystycznej kratce wlotu powietrza z niebieskimi listwami oraz braku układu wydechowego. Atrakcyjność E-Transita definiuje bogate wyposażenie standardowe, w którego skład wchodzi między innymi: klimatyzacja automatyczna EATC, 12-calowy ekran systemu informacyjno-rozrywkowego SYNC 4, elektryczny hamulec ręczny z funkcją AutoHold, uruchamianie samochodu za pomocą przycisku, winylowa podłoga przedziału ładunkowego czy E-Shifter, rotacyjny selektor zmiany przełożeń.

Jako opcję klienci mają do wyboru pakiet Pro Power OnBoard, który dostarcza na pokładzie gniazda elektryczne o maksymalnej mocy 2,3 kW pozwalające na korzystanie z elektronarzędzi. Oprócz tego w Fordzie E-Transit możliwe jest uzupełnienie systemów bezpieczeństwa o układ automatycznego hamowania podczas cofania sprzężony z kamerą 360-stopni. W przypadku aut o takich gabarytach jest to niezwykle przydatna funkcja.

Ford projektując elektryczną odmianę swojego flagowego dostawczego modelu zadbał o to, aby klienci jak najmniej odczuli wady pojazdów elektrycznych. Ford E-Transit posiada baterię o pojemności użytkowej na poziomie 67 kWh, które umieszczone zostały pod podłogą pojazdu. Dzięki temu powierzchnia ładunkowa pozostała niezmieniona i wynosi 15,1 m3. Zmiany dotknęły natomiast zawieszenie, które zostało ulepszone – resory ze spalinowej wersji Transita zostały zastąpione wielowahaczowym zawieszeniem tylnym. 

Samochód może być ładowany prądem stałym (złącze CCS) oraz prądem zmiennym (złącze Type 2). Czas ładowania samochodu od 0 do 100% prądem zmiennym o mocy 11,3 kW wynosi 8,2 h, podczas gdy naładowanie go prądem stałym o mocy 115 kW od 15 do 80% trwa 34 minuty. 

Ford E-Transit – wersje i ceny

Ford E-Transit w Polsce dostępny jest w 22 wariantach. Konstrukcja E-Transita, podobnie jak jego spalinowego odpowiednika, pozwala oczywiście na praktycznie dowolną zabudowę części ładunkowej.

SilnikiSeria i  długośćWersjaNadwozieCena detaliczna bez VAT PLN
Silnik elektryczny 184 KM RWD350 L3TrendPodwozie z kabiną 226,770.00 zł
Silnik elektryczny 269 KM RWD350 L3TrendPodwozie z kabiną 233,995.00 zł
Silnik elektryczny 184 KM RWD350 L4TrendPodwozie z kabiną 227,870.00 zł
Silnik elektryczny 269 KM RWD350 L4TrendPodwozie z kabiną 235,095.00 zł
Silnik elektryczny 184 KM RWD425 L3TrendPodwozie z kabiną 228,920.00 zł
Silnik elektryczny 269 KM RWD425 L3TrendPodwozie z kabiną 236,145.00 zł
Silnik elektryczny 184 KM RWD425 L4TrendPodwozie z kabiną 230,020.00 zł
Silnik elektryczny 269 KM RWD425 L4TrendPodwozie z kabiną 237,245.00 zł
Silnik elektryczny 184 KM RWD350 L2TrendVan233,775.00 zł
Silnik elektryczny 269 KM RWD350 L2TrendVan241,000.00 zł
Silnik elektryczny 184 KM RWD350 L3TrendVan236,075.00 zł
Silnik elektryczny 269 KM RWD350 L3TrendVan243,300.00 zł
Silnik elektryczny 184 KM RWD350 L4TrendVan238,675.00 zł
Silnik elektryczny 269 KM RWD350 L4TrendVan245,900.00 zł
Silnik elektryczny 184 KM RWD425 L2TrendVan235,925.00 zł
Silnik elektryczny 269 KM RWD425 L2TrendVan243,150.00 zł
Silnik elektryczny 184 KM RWD425 L3TrendVan238,225.00 zł
Silnik elektryczny 269 KM RWD425 L3TrendVan245,450.00 zł
Silnik elektryczny 184 KM RWD425 L4TrendVan240,825.00 zł
Silnik elektryczny 269 KM RWD425 L4TrendVan248,050.00 zł
Silnik elektryczny 184 KM RWD425 L3TrendVan Brygadowy245,660.00 zł
Silnik elektryczny 269 KM RWD425 L3TrendVan Brygadowy252,885.00 zł

Ford E-Transit van – ładowność

350 L2H2940 kg
350 L3H2880 kg
350 L4H3720 kg
425 L3H21 630 kg
425 L4H31 470 kg

Ford E-Transit – zasięg WLTP

350 L2H2260 km
350 L3H2257 km
350 L4H3240 km
425 L3H2308 km
425 L4H3288 km
Exit mobile version