Motopodprad.pl

Fiat Bravo po liftingu na rynek brazylijski

1267

Fiat Bravo w Europie przeszedł już do historii. W Polsce do sprzedania zostało jeszcze kilka nowych egzemplarzy. Niestety nic nie zapowiada, żeby szybko pojawił się godny następca tego modelu. A w Brazylii? Właśnie zadebiutowało Bravo po liftingu. 

Zmieniony został grill, przednie światła i zderzaki. W gamie pojawiły się nowe wzory felg i kolory nadwozia. W środku w wyposażeniu pojawił się system multimedialny z funkcją dotykową, kamerą cofania oraz GPS, a deskę rozdzielczą ozdobiło kilka błyszczących plastików. Pod maskę zawitały tylko dwa silniki – 1.8 16 v oraz 1.4 16 v T-Jet. Zmiany niby niewielkie, ale trzeba przyznać, że poliftowe Bravo może się podobać.

A w Europie? Włoska fabryka zaprzestała już produkcji Bravo. Ostatnie egzemplarze właśnie wyjeżdżają z salonów z dużymi rabatami. I choć następca tego modelu, to moim zdaniem obowiązkowa pozycja w klasie hatchbacków, koncern FCA póki co zajęty jest kolejnymi wariacjami na temat pięćsetki.

Światełko w tunelu? 

Niedawno do mediów trafiła jednak informacja, że turecki Tofas, którego Fiat posiada 38 % akcji, ma w 2016 roku wypuścić na rynek następcę modeli Bravo i Linea. Ale niczego, poza kolejnym budżetowym modelem, raczej nie możemy się po tym przedsięwzięciu spodziewać. A szkoda…

agier

fot. materiały prasowe 

1267
Exit mobile version