Ferrari 488 Pista Spider w Paryżu

Następca 458 wygląda fenomenalnie, a wersja Spider zaskakuje metalowym, elektrycznie składanym dachem. Wersja bez dachu różni się w kilku szczegółach od zwykłej Pisty.

Po pierwsze desing – krótsze drzwi i pałąki, które wyglądają jak część projektu nadwozia i nadają przy okazji agresywności całemu projektowi. Przy okazji spełniają funkcję chroniącą bezpieczeństwo i są pokrywą chowającego się dachu.

Biały lakier nie jest może najbardziej trafny, ale niebieskie pasy ratują trochę sportowy sznyt. 20-calowe felgi jak w nowym Scenicu, nie dziwią i wyglądają bardzo dobrze.

2018 10 03 10 07 22 Ferrari 488 Pista Spider 2019 1024 06.jpg Obraz JPEG 1024 × 768 pikseli Ska Ferrari 488 Pista Spider w Paryżu

Jako, że to auto sportowe nie sposób ominąć tego co dzieje się za plecami kierowcy. Silnik z podwójnym doładowanie generuje 720 KM i 770 NM. 3,7-litrowe V8 potrafi rozpędzić auto w 2,85 s, a do 200 km/h w 8 sekund. Prędkość maksymalna zamyka się przy 340 km/h.

2018 10 03 10 07 32 Ferrari 488 Pista Spider 2019 1024 08.jpg Obraz JPEG 1024 × 768 pikseli Ska Ferrari 488 Pista Spider w Paryżu

Pista Spider jest cięższa od zwykłego o 91 kg i można ją oglądać na paryskim salonie.

Konrad Stopa
fot. Ferrari


Dyskusja

komentarzy

Konrad Stopa

Konrad Stopa

Motopasjonat z krwi i kości, który pisze o samochodach z wielką przyjemnością czekając na komentarze, nawet te uszczypliwe. Od małego poznawał auta na ulicy po dźwięku silnika i już wtedy marzył, by zmieniać "cztery kółka" jak rękawiczki - dzięki Motopodprad.pl to się spełnia! Tego zapaleńca znajdziecie też na Instagramie - @stopao
Follow Me: