Odświeżona Skoda Fabia doczekała się wersji Scoutline, która w miejskim terenie sprawdzi się doskonale.
Plastikowe osłony nadkoli, srebrne dodatki w zderzakach, relingi dachowe, lakierowane na srebrny kolor lusterka – tym wyróżnia się Skoda Fabia Scoutline. Nie ma natomiast wzmianki na temat napędu na wszystkie koła czy choćby podwyższonego zawieszenia. Wygląda na to, że Scoutline jest po prostu linią stylistyczną, bez jakichkolwiek ambicji terenowych. W zależności od wersji wyposażenia auto wyjeżdża z salonu na 16 i 17-calowych felgach, a za dopłatą można mieć nawet 18-stki.
Fabia Scoutline dostępna będzie tylko w odmianie Combi, ale za to ze wszystkimi silnikami oferowanymi w Fabii. Jeden z nich to wolnossące 1.0 o mocy 60 lub 75 KM. Drugim jest 1.0 TSI o mocy 95 lub 110 KM wyposażone w filtr cząstek stałych, by spełnić najnowsze normy emisji Euro 6d-TEMP.
Auto trafi do salonów w najbliższych miesiącach, ale cenniki nie są jeszcze opublikowane. Przypuszczamy, że za najtańszą wersję Fabii Scoutline trzeba będzie zapłacić w okolicach 48-50 tys. zł.
Bartłomiej Puchała
fot. Skoda