Elektryk Skody z tylnym napędem – Enyaq iV

Czeska marka odkrywa trochę tajemnicy dotyczącej jej pierwszego w pełni elektrycznego modelu. Enyaq ma mieć nawet tylny napęd i sportową odmianę. Mamy zakamuflowane zdjęcia.

Pierwsze zdjęcia pokazują, że będzie to dynamiczny crossover z agresywnym wyglądem. 4,7 metra długości oraz prawie 2,8-metrowy rozstaw osi zapowiadają, że auto ładnie wejdzie w lukę między modelami Kamiq a Karoq. Kufer ma mieć prawie 600 litrów, a jak na elektryka to ogrom przestrzeni.

Zdjęć środka jeszcze nie widzimy, ale nowe odsłony Octavii, Scali itp. zapowiadają, że będzie tu podobnie.

Skoda Enyaq 3 1024x576 Elektryk Skody z tylnym napędem   Enyaq iV

Jaki elektryk?

Producent zapowiada, że będzie można wybrać jeden z trzech wariantów baterii:
-55 kWh z 340 km zasięgiem i mocą 148 KM
-62 kWh z 390 km zasięgiem i mocą 180 KM
-82 kWh z 500 km zasięgiem i mocą aż 204 KM

Co ciekawe mogą się pojawić nawet odmiany 4×4, które będą mieć dwa silniki elektryczne przy obu osiach. Jedną z nich będzie samochód o mocy 265 KM, a drugą – wersja RS, która będzie mieć 306 KM. Do setki w 6,2 sekundy, a maksymalna prędkość auta to 180 km/h. Wersje 4×4 mają zasięg 460 kilometrów.

Skoda Enyaq 2 1024x576 Elektryk Skody z tylnym napędem   Enyaq iV

Auto na rynku pojawi się pod koniec 2020 roku. Cena jeszcze nieznana.

Konrad Stopa
fot. Skoda

Dyskusja

komentarzy

Konrad Stopa

Konrad Stopa

Motopasjonat z krwi i kości, który pisze o samochodach z wielką przyjemnością czekając na komentarze, nawet te uszczypliwe. Od małego poznawał auta na ulicy po dźwięku silnika i już wtedy marzył, by zmieniać "cztery kółka" jak rękawiczki - dzięki Motopodprad.pl to się spełnia! Tego zapaleńca znajdziecie też na Instagramie - @stopao
Follow Me: