• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Dychawiczne Porsche Boxster i Cayman

Adam Gieras Autor Adam Gieras
16/09/2014
w Newsy
1
830

830

136
SHARES
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

W belgijskich salonach Porsche pojawiły się słabsze o 54 KM wersje Boxstera i Caymana. 

Warto przeczytać

Nowe wnętrze w poliftingowym Cayenne

Jak (nie) brzmi Toyota Supra?

Tą czterokołową hulajnogą pojedziesz w teren

265 KM krzesane z sześciocylindrowego boxera o pojemności 2,7-litra, to jak widać dla Belgów za dużo. Tamtejszy oddział firmy wprowadził bowiem równolegle do sprzedaży dwa modele Porsche z tym samym silnikiem, ale o mocy wynoszącej „zaledwie” 211 KM. Efekt tych zmian w Boxsterze, to 6,4 sekundy do „setki” i 245 km/h (6,3 s i 243 km/h ze skrzynią PDK). Natomiast Cayman, aby osiągnąć 100 km/h, potrzebuje 6,2 sekundy.

Co ciekawe, oba warianty mocy kosztują w Belgii  dokładnie tyle samo (Boxster 52 tys. euro). Nie wiadomo więc czy osłabienie 2,7-litrowego silnika wynika z wysokich mandatów nakładanych na kierowców za szybka jazdę czy może jeszcze wyższych opłat za obowiązkowe ubezpieczenie OC, które w Belgii liczy się nie tylko od pojemności, ale i od mocy. Ja stawiam na to drugie.

 

1159
1159
289
289
379
379
830
830
738
738
643
643
548
548
462
462

agier

fot. materiały producenta  

 

Tagi: aktualnościboxerboxterciekawostkiinformacje motoryzacyjneporscheporsche boxterzdjęcia
Poprzedni post

[Paryż 2014] Fiat 500 X – pierwsze zdjęcie

Następny post

Człowiek vs samochód ! 1:0

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilkunastu lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych.

Podobne artykuły

Wnetrze Porsche Cayenne po liftingu

Nowe wnętrze w poliftingowym Cayenne

Autor Konrad Grobel
30/03/2023
0

Faceliftingi mają to do siebie, że w większości przypadków zmiany są kosmetyczne i tylko wytrwani znawcy dostrzegą zmiany. Przy Porsche...

Toyota Supra

Jak (nie) brzmi Toyota Supra?

Autor Konrad Stopa
30/03/2023
0

Brzmienie silnika w sportowym samochodzie to ważny jego aspekt. Jak brzmi Toyota Supra z trzylitrowym silnikiem z sześcioma cylindrami? Nie...

Dragonfly

Tą czterokołową hulajnogą pojedziesz w teren

Autor Konrad Grobel
30/03/2023
0

Jazda w terenie odbywać może się na różne sposoby. Jedni wybiorą auto, inni motocykl, a przy mniej wymagającej podróży wystarczy...

Small 2268 MussoMY22

Zmiany w SsangYong

Autor Paweł Oblizajek
30/03/2023
0

Zmiany to nieodłączny proces w motoryzacji. Zmianą ulega oferta modelowa, długość gwarancji czy interwały serwisowe. Pojawiają się nowe jednostki napędowe,...

Następny post
2014 09 16 14 11 09 Strongman YouTube

Człowiek vs samochód ! 1:0

Komentarze 1

  1. Radecco says:
    9 lat ago

    wg mnie to pewnie kwestia ubezpieczenia. jak znam zycie to powyzej np 220 koni samochod ubezpiecza sie za dwa razy tyle. to chore ale takie sa przepisy w niektorych krajach

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET