• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Dopłaty unijne do nowych Mitsubishi

Konrad Stopa Autor Konrad Stopa
18/02/2015
w Newsy
0
IMG 0962 scaled

IMG 0962 scaled

136
SHARES
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Mitsubishi porozumiało się z Deutsche Bank Polska i aktualnie można kupić każdy model tej marki z rabatem 9%. Różnicę w cenie pokryje Unia Europejska. Dlaczego tylko azjatyckie marki robią takie promocje?

 

Warto przeczytać

Nowe wnętrze w poliftingowym Cayenne

Jak (nie) brzmi Toyota Supra?

Tą czterokołową hulajnogą pojedziesz w teren

Jakie auta można kupić w tym programie?

Z dopłat Unii Europejskiej mogą skorzystać nabywcy całej gamy nowych pojazdów marki Mitsubishi, która obejmuje nie tylko SUV-y i auta 4×4 takie, jak Outlander, hybrydowy Outlander PHEV czy Pajero oraz terenowo-dostawczy pickup L200, ale także auta rodzinne, jak crossover ASX, Lancer Sedan czy Lancer Sportback i auta miejskie, jak model Space Star.

Dla jakich firm jest to korzystne?

Program skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorców (tzw. SME), spełniających warunki Zaleceń Komisji 2003/361/WE z dnia 6 maja 2003 roku. Firmy te nie mogą zatrudniać więcej niż 250 osób, a roczny obrót nie może przekraczać 50 milionów euro. Aby być beneficjentem programu, firma powinna skorzystać z finansowania zakupu nowego samochodu w formie kredytu Eko-Zysk Deutsche Bank Polska S.A., który może być równowartością ceny netto lub brutto kupowanego samochodu. Uczestnictwo w programie przyniesie zysk dla firm, które chcą zwiększyć udział środków trwałych, dla przedsiębiorstw, które planują wcześniejszą spłatę zobowiązania, którym zależy na niskich kosztach miesięcznych i takich, które muszą zapłacić podatek VAT o dużej wartości lub są zainteresowane szybkim odzyskaniem tego podatku.

20% mniej emisji CO2

Warunkiem udziału w programie jest, oprócz kupna nowego auta, sprzedaż lub złomowanie starego pojazdu, który emituje więcej CO2 i spełnia niższe normy Euro. Nowy samochód musi emitować o 20% mniej dwutlenku węgla, niż stary. Porównywane są parametry ze świadectwa homologacji nowego samochodu w zestawieniu z pisemnym oświadczeniem dotyczącym wielkości średniego spalania, wydanym przez właściciela starego pojazdu, czyli osobę reprezentującą firmę i sprzedającą stary pojazd oraz nabywającą nowe auto. Dane te są bezpłatnie weryfikowane przez audytora energetycznego działającego na zlecenie Deutsche Bank Polska S.A.. W każdym salonie Mitsubishi Motors klienci mogą od ręki sprawdzić wstępną różnicę w emisji przy pomocy specjalnego kalkulatora.

Zysk – 9% i inne korzyści!

Gdy warunki programu zostaną spełnione, klientowi przysługuje wypłata zachęty inwestycyjnej w wysokości 9% kwoty wypłaconego kredytu. Kolejną korzyścią dla firm jest jednorazowe odliczenie podatku VAT, oszczędności na kosztach paliwa oraz odsprzedaż obecnie użytkowanego samochodu, który może być przyjęty w rozliczeniu przez placówkę Mitsubishi Motors.

Gdzie załatwić formalności?

Aby skorzystać z programu wystarczy udać się do autoryzowanej placówki Mitsubishi Motors w Polsce, gdzie z pomocą przedstawicieli handlowych i pracowników Deutsche Bank Polska S.A. można uzyskać szczegółowe wskazówki i informacje związane z zakupem i skorzystaniem z programu oraz dopełnić formalności. Więcej informacji i listę salonów Mitsubishi Motors można znaleźć na stronie http://www.mitsubishi.pl/kampania/499.

Mitsubishi

 

 

Tagi: dopłaty unijnedotacjeMitsubishinowe mitsubishipromocjarabatunia europejskaunijne dotacje
Poprzedni post

Jak ograniczyć koszty paliwa?

Następny post

Test: DS 3 1.6 THP Sport Chic

Konrad Stopa

Konrad Stopa

Motopasjonat z krwi i kości, który pisze o samochodach z wielką przyjemnością czekając na komentarze, nawet te uszczypliwe. Od małego poznawał auta na ulicy po dźwięku silnika i już wtedy marzył, by zmieniać "cztery kółka" jak rękawiczki - dzięki Motopodprad.pl to się spełnia! Tego zapaleńca znajdziecie też na Instagramie - @stopao

Podobne artykuły

Wnetrze Porsche Cayenne po liftingu

Nowe wnętrze w poliftingowym Cayenne

Autor Konrad Grobel
30/03/2023
0

Faceliftingi mają to do siebie, że w większości przypadków zmiany są kosmetyczne i tylko wytrwani znawcy dostrzegą zmiany. Przy Porsche...

Toyota Supra

Jak (nie) brzmi Toyota Supra?

Autor Konrad Stopa
30/03/2023
0

Brzmienie silnika w sportowym samochodzie to ważny jego aspekt. Jak brzmi Toyota Supra z trzylitrowym silnikiem z sześcioma cylindrami? Nie...

Dragonfly

Tą czterokołową hulajnogą pojedziesz w teren

Autor Konrad Grobel
30/03/2023
0

Jazda w terenie odbywać może się na różne sposoby. Jedni wybiorą auto, inni motocykl, a przy mniej wymagającej podróży wystarczy...

Small 2268 MussoMY22

Zmiany w SsangYong

Autor Paweł Oblizajek
30/03/2023
0

Zmiany to nieodłączny proces w motoryzacji. Zmianą ulega oferta modelowa, długość gwarancji czy interwały serwisowe. Pojawiają się nowe jednostki napędowe,...

Następny post
DSC 0133

Test: DS 3 1.6 THP Sport Chic

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET