Site icon Motopodprad.pl

Dlaczego SUV-y są takie popularne?

do suva

do suva

Wyniki sprzedaży w 2015 wskazują jednoznacznie, że najchętniej kupowanym rodzajem samochodu był SUV. Sport Utility Vehicle czyli samochód sportowo-użytkowy na dobre zadomowił się na rodzimym rynku. Głównymi odbiorcami są młodzi ludzie, gdyż ten rodzaj auta odpowiada na ich zróżnicowane potrzeby. Doskonale sprawdza się w terenie jak i w miejskiej dżungli.

Doskonałe połączenie

Przed erą aut typu SUV, terenówki kojarzyły się z topornym sprzętem, idealnym w teren, ale nie przystosowanym do jazdy z dużymi prędkościami po autostradzie. Poza tym był drogi w eksploatacji. Dla wymagającego miejskiego odbiorcy komfort nie był wystarczający. SUV-y łączą w sobie luksusowe wyposażenie i zalety terenówki. Podwyższone zawieszenie wygląda imponująco i pozwala na więcej. Wypad za miasto jak i podjazd pod wysoki miejski krawężnik, nie stanowią przeszkody. Jest to typ samochodów uniwersalnych przystosowanych do różnych warunków.

 

Dla każdego

To doskonały wybór auta dla aktywnego singla jak i rodziny. Przestronne wnętrze zapewni komfort i pozwoli spakować się na wakacje. Bez przeszkód można zapakować narty czy sprzęt do windsurfingu. Wycieczka poza miasto jak i codzienne dojazdy do pracy to zadania, które wzorowo wypełnia auto typu SUV. Dla większości odbiorców ta wszechstronność wpływa na decyzję o zakupie, bądź wynajęciu z wypożyczalni samochodów.

Najpopularniejsze modele

Pierwszą piątkę pod względem popularności na polskich drogach stanowią następujące modele: Nissan Qashqai, Dacia Duster, Kia Sportage, Hyundai ix35, Suzuki SX4 S-cross. Samochody takie można wynająć już w wypożyczalniach, np. Carfree.pl Trafiły precyzyjnie w potrzeby klientów i stanowią znaczną część sprzedaży tych koncernów. Bliżej omówimy pierwszą trójkę. Wybierający Qashqaia stawiają na stylistykę w przystępnej cenie. Ten kompaktowy crossover w zasadzie podźwignął Nissana z kryzysu i przyniósł ogromne zyski. Z kolei rumuński koncern oferując modny produkt w rozsądnej cenie również idealnie wpasował się w możliwości klasy średniej. Inwestycja Dacii w reklamę przez znanych polskich blogerów była dobrym posunięciem marketingowym. Kia z trzecią odsłoną modelu Sportage podbiła rynek głównie za sprawą designerów, którzy stworzyli zewnętrze i wnętrze dla wymagających. Wielu zwróciło uwagę na wyprzedzającą konkurencję estetykę i doceniło 7-letnią gwarancję.

Źródło: carfree.pl / art. sponsorowany

Exit mobile version