• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Dacia Sandero w wersji Sport R.S.?

Adam Gieras Autor Adam Gieras
22/06/2015
w Newsy
0
12

12

193
SHARES
1.8k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

W Ameryce Łacińskiej zadebiutuje niebawem Renault Sandero R.S. z dwulitrowym silnikiem. Czy są szanse na to, że pod marką Dacia zobaczymy takie cudeńko na polskich ulicach?

Warto przeczytać

Jeep dalej wspiera Juventus Turyn

Masz auto powyżej 2,5 tony – uważaj od jutra!

Limitowana wersja Abartha

 

Chyba nikogo, kto czyta moje teksty już nie zdziwi jak powiem, że uwielbiam Dacie. Są proste, niczego nie udają, przyjemnie się nimi jeździ, a ich ceny są przyjazne dla portfela przeciętnego Kowalskiego. Jednak mimo że te auta robią furorę w Niemczech, Francji czy we Włoszech, w Polsce zainteresowanie nimi jest ciągle umiarkowane. Myślę, że przeszkodę w tłumnym uderzaniu do salonów stanowi polska duma, bo w końcu lepiej jeździć 10-letnim Audi czy 6-letnim Passatem z przekręconym licznikiem niż nową Dacią. Ja tak nie uważam. Dlatego tym bardziej cieszę się, że rumuński producent z francuskimi korzeniami postanowił uatrakcyjnić swoją ofertę o niewielkie autko sportowe!

Mowa oczywiście o Renault Sandero R.S. 2.0, który, który został zaprojektowany przez Renault Sport i niebawem będzie sprzedawany w Ameryce Łacińskiej. Pod jego maską znajdzie się 2-litrowa jednostka wolnossąca!!! o mocy 145 KM. Pozwoli to na rozpędzenie się do 210 km/h i osiągnięcie pierwszej setki w 7,2 sekundy! Sportowe ambicje idą też w parze z funkcjonalnością. Producent nie zdecydował się zmieniać nadwozia, dlatego 5-drzwi, łatwy dostęp do tylnej kanapy, sporo miejsca w środku i duży bagażnik zaspokoją potrzeby małej rodziny.

Sandero R.S. zostało jednak odpowiednio zmodyfikowane – nowe są zderzaki; w tylny wmontowano atrapę dyfuzora, zmienione zostały tylne lampy, a we wnętrzu poza przeszyciami siedzeń i sportową kierownicą znalazł się panel elektronicznej klimatyzacji z Renault Clio.

Renault Sandero R.S. 2.0 pojawi się w sprzedaży w Argentynie na początku roku. Czy trafi też do Europy? Na razie nic na ten temat nie wiadomo, ale już mocno trzymam kciuki, żeby tak się stało. Sportowe Sandero z ceną rozpoczynającą się od ok. 55 tys. zł stanowiłoby nie lada gratkę na rynku hot-hatchów. Wielki plus za niepozorność!

agier

4
4
3
3
2
2
12
12

 

fot. materiały prasowe

 

 

Tagi: aktualnościdacia sanderogaleriarenault sanderosanderosandero sport rssportowe sanderozdjęcia
Poprzedni post

0-300km/h-0 w mniej niż 18 sekund!

Następny post

Test: Hyundai i10 1.25 87 KM

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim garażu stoją obecnie Skoda Scala Style 1.0 TSI 115 KM DSG z 2020, Mercedes W124 E-24 K-Jet, 220 KM, BMW e39 525 TDS 143 KM - ostatni Mohikanin i mój codzienny towarzysz niedoli. Nie jestem entuzjastą elektryków. Zauważam mnóstwo problemów z wprowadzeniem nowej metody napędów i z przerażeniem obserwuję jak bardzo ludzie ulegają nowej fali - w tym wielu kolegów i koleżanek po fachu. Ja z kolei wolałbym podejście "zero waste" - auto powinno służyć latami kolejnym właścicielom, z czego jak najdłużej pierwszemu z nich. Powinno być tak wykonane tak, żeby jego eksploatacja była bezproblemowa i tania. To jest podejście proekologiczne. Każde inne tylko udaje, że nim jest.

Podobne artykuły

hp

Jeep dalej wspiera Juventus Turyn

Autor Paweł Oblizajek
20/05/2022
0

Kluby piłkarskiej to oprócz walorów sportowych także kwestie reklamowe. Najlepsi piłkarze świata to już nie tylko sportowcy ale i celebryci....

dowod

Masz auto powyżej 2,5 tony – uważaj od jutra!

Autor Konrad Stopa
20/05/2022
0

Od 21 maja wszyscy posiadacze auto powyżej 2,5 tony będą musieli posiadać dodatkowym dokument. O jakie pismo chodzi? Szacuje się,...

Limitowana wersja Abartha

Limitowana wersja Abartha

Autor Paweł Oblizajek
20/05/2022
0

Sportowa marka wchodząca w skład koncernu Stellantis opiera się głównie na sprzedaży samochodów opartych na modelu 500. W związku z...

bmw m4 csl 3

BMW M4 CSL – mocniej, szybciej, lepiej

Autor Konrad Stopa
20/05/2022
0

Chcesz fajne coupe bierzesz BMW 4, chcesz jeździć szybciej, więc kupujesz M4. Jak to za mało jest M4 CS, a...

Następny post
IMG 6986

Test: Hyundai i10 1.25 87 KM

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • Pozycjonowanie stron vd.pl

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.