• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Dacia Sandero w wersji Sport R.S.?

Adam Gieras Autor Adam Gieras
22/06/2015
w Newsy
0
12

12

136
SHARES
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

W Ameryce Łacińskiej zadebiutuje niebawem Renault Sandero R.S. z dwulitrowym silnikiem. Czy są szanse na to, że pod marką Dacia zobaczymy takie cudeńko na polskich ulicach?

Warto przeczytać

Japońska marka szykuje elektryczny kabriolet. Czyżby Nissan Max-Out powrócił?

Ile kosztuje egzamin na prawo jazdy w 2023?

Amerykańskie świętokradztwo czy świetlana przyszłość? Oto hybrydowy Chevrolet Corvette E-Ray

 

Chyba nikogo, kto czyta moje teksty już nie zdziwi jak powiem, że uwielbiam Dacie. Są proste, niczego nie udają, przyjemnie się nimi jeździ, a ich ceny są przyjazne dla portfela przeciętnego Kowalskiego. Jednak mimo że te auta robią furorę w Niemczech, Francji czy we Włoszech, w Polsce zainteresowanie nimi jest ciągle umiarkowane. Myślę, że przeszkodę w tłumnym uderzaniu do salonów stanowi polska duma, bo w końcu lepiej jeździć 10-letnim Audi czy 6-letnim Passatem z przekręconym licznikiem niż nową Dacią. Ja tak nie uważam. Dlatego tym bardziej cieszę się, że rumuński producent z francuskimi korzeniami postanowił uatrakcyjnić swoją ofertę o niewielkie autko sportowe!

Mowa oczywiście o Renault Sandero R.S. 2.0, który, który został zaprojektowany przez Renault Sport i niebawem będzie sprzedawany w Ameryce Łacińskiej. Pod jego maską znajdzie się 2-litrowa jednostka wolnossąca!!! o mocy 145 KM. Pozwoli to na rozpędzenie się do 210 km/h i osiągnięcie pierwszej setki w 7,2 sekundy! Sportowe ambicje idą też w parze z funkcjonalnością. Producent nie zdecydował się zmieniać nadwozia, dlatego 5-drzwi, łatwy dostęp do tylnej kanapy, sporo miejsca w środku i duży bagażnik zaspokoją potrzeby małej rodziny.

Sandero R.S. zostało jednak odpowiednio zmodyfikowane – nowe są zderzaki; w tylny wmontowano atrapę dyfuzora, zmienione zostały tylne lampy, a we wnętrzu poza przeszyciami siedzeń i sportową kierownicą znalazł się panel elektronicznej klimatyzacji z Renault Clio.

Renault Sandero R.S. 2.0 pojawi się w sprzedaży w Argentynie na początku roku. Czy trafi też do Europy? Na razie nic na ten temat nie wiadomo, ale już mocno trzymam kciuki, żeby tak się stało. Sportowe Sandero z ceną rozpoczynającą się od ok. 55 tys. zł stanowiłoby nie lada gratkę na rynku hot-hatchów. Wielki plus za niepozorność!

agier

4
4
3
3
2
2
12
12

 

fot. materiały prasowe

 

 

Tagi: aktualnościdacia sanderogaleriarenault sanderosanderosandero sport rssportowe sanderozdjęcia
Poprzedni post

0-300km/h-0 w mniej niż 18 sekund!

Następny post

Test: Hyundai i10 1.25 87 KM

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilkunastu lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych.

Podobne artykuły

Nissan Max-Out

Japońska marka szykuje elektryczny kabriolet. Czyżby Nissan Max-Out powrócił?

Autor Damian Kaletka
26/01/2023
0

Być może, jednak zapewne nie trafi on do seryjnej produkcji.

Prawo Jazdy

Ile kosztuje egzamin na prawo jazdy w 2023?

Autor Konrad Stopa
25/01/2023
0

Inflacja dotknęła również kursantów i chętnych na prawko w 2023. Egzamin na prawo jazdy podrożał - wiemy ile będzie trzeba...

Chevrolet Corvette E-Ray

Amerykańskie świętokradztwo czy świetlana przyszłość? Oto hybrydowy Chevrolet Corvette E-Ray

Autor Damian Kaletka
24/01/2023
0

Będzie to najszybsza Corvetta w ofercie marki.

Land Rover Discovery 52

Trener Czesław Michniewicz kupił nowe auto

Autor Konrad Stopa
24/01/2023
0

Były trener Reprezentacji Polski kupił nowe auto. Selekcjoner Czesław Michniewicz postawił na brytyjską markę premium. Jakie auto kupił? W czasie...

Następny post
IMG 6986

Test: Hyundai i10 1.25 87 KM

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • Pozycjonowanie stron vd.pl

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET