Dacia w Wielkiej Brytanii zagrała na nosie BMW swoją akcją marketingową wyśmiewając jednocześnie pomysł sprzedawania wyposażenia samochodu w formie miesięcznego abonamentu.
Przez miesiąc każdy będzie mógł odebrać termofor rumuńskiej marki. Wszystko w imię zasady, że skoro sprzedajemy nowe auto to bez ukrytych opcji, żeby na nim więcej zarobić. Wszystko w formie odpowiedzi na pomysł BMW, które chce dodatkowo kasować swoich klientów choćby za podgrzewanie siedzeń.
Dacia ma lepszy sposób – ciepły termofor
Przez kilka dni w trzech punktach w Anglii za darmo można odebrać prezent od Dacii. I co ciekawe, wszystko jest gratis i nawet nie trzeba być klientem tego producenta. Trzeba mieć po prostu trochę szczęścia i być w odpowiednim czasie, w odpowiednim miejscu. Niestety akcja jest limitowana – Dacia rozda tylko 75 takich gadżetów.

Francuską filię tu mocno popieram, bo nowe samochody są tak drogie, że kolejne opłaty to już przesada. W końcu paliwo, ubezpieczenie oraz części eksploatacyjne po kupnie auta to kolejne wydatki, które tanie nie są.
Ciekawe, czy BMW wda się w tę wojenkę i jakoś odpowie…
Konrad Stopa
fot. Dacia