• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Elektryczne
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Elektryczne
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Cieplutkie kompakty od Hyundaia i Renault

Bartłomiej Puchała Autor Bartłomiej Puchała
19/07/2018
w Newsy
0
2018 hyundai i30 n line 1

2018 hyundai i30 n line 1

136
SHARES
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Renault Megane RS Trophy niczym ostry kebab nie daje odpocząć zmysłom, podczas gdy Hyundai i30 N-line to zwykła, ciepła klucha.

Warto przeczytać

Mazda RX-7 doczeka się następcy

Sportage kusi ceną

Co dalej z Maserati?

 

Latem pojawią się w salonach Hyundaie i30 w usportowionej wersji N-line. Nie będzie to jednak konkurent dla Golfa GTI, a jedynie wizualny pakiet upiększający do zwykłego Hyundaia.  Można go będzie zamówić do wybranych wersji silnikowych z podstawowej gamy i30. Auto będzie siedzieć niżej na sztywniejszym zawieszeniu i będzie mieć odrobinę większe hamulce z przodu. Oczywiście już na pierwszy rzut oka da się dostrzec dedykowane tej wersji zderzaki i koła, a w środku detale wyróżniające i sportowe fotele. Wygląda więc na to, że póki co nie będzie stworzonego pomostu między cywilnymi Hyundaiami i30 o mocy maksymalnie 140 KM,a szalonym, zwariowanym i30 N (250 lub 275 KM).

 

 

Tymczasem Renault właśnie tworzy ostrą konkurencję dla najmocniejszego i30. Dokładnie w momencie, gdy Konrad ma okazję sprawdzić zwykłe Megane RS, na scenę wjeżdża mocniejsza odmiana Trophy. Ma 300 zamiast 280 koni oraz 400 Nm lub 420 Nm (manual – EDC). Standardem tej wersji będzie zawieszenie sportowe Cup i opony Bridgestone Potenza S007. Istotną zmianą jest także mechaniczna szpera Torsen oraz ulepszone hamulce z zaciskami Brembo.

 

 

Tak przygotowane Megane RS Trophy potrafi przyspieszyć do 100 km/h w 5,7 s (0,1 mniej niż słabszy model). Podobno jest też bardzo szybkie na torze i w kuluarach już krąży plotka o możliwym ataku na rekord Nurburgringu dla przednionapędowców ustanowiony przez Hondę Civic Type R.

 

Bartłomiej Puchała

fot. Hyundai, Renault

 

2018 hyundai i30 n line
2018 hyundai i30 n line
2018 renault megane rs trophy
2018 renault megane rs trophy
2018 renault megane rs trophy 1
2018 renault megane rs trophy 1
2018 hyundai i30 n line 2
2018 hyundai i30 n line 2
Tagi: aktualnościhyundaimegane rsnewspremierarenault
Poprzedni post

Test: Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI 150 – w dużym ciele

Następny post

Piękny bulgot V8 – nowy Ford Mustang

Bartłomiej Puchała

Bartłomiej Puchała

Nie jest fanem szybkiej jazdy. Dużo większą przyjemność sprawia mu płynność prowadzenia. Dziennikarstwo motoryzacyjne to dla niego zabawa i hobby, choć marzy o przejściu na zawodowstwo. Miłośnik youngtimerów i sleeperów oraz kultowego już Top Gear - posiadacz wszystkich wydanych numerów polskiej wersji magazynu. Obecna flota: Honda Accord 2010 do jeżdżenia i VW Lupo GTI do kochania.

Podobne artykuły

Mazda RX-7

Mazda RX-7 doczeka się następcy

Autor Damian Kaletka
24/06/2025
0

Co powiecie na takiego następcę RX-7?

kia sportage 2025 uk version

Sportage kusi ceną

Autor Paweł Oblizajek
24/06/2025
0

Kia wykorzystała swój potencjał. Po sukcesie pierwszego modelu Cee'd przyszły kolejne. Jednym z ojców dobrej sprzedaży marki jest SUV -...

Maserati

Co dalej z Maserati?

Autor Damian Kaletka
23/06/2025
0

Włosi znajdują się na mocnym minusie.

Opel Corsa Irmscher Edition – tylko 40 egzemplarzy 2

Opel Corsa, którego prawdopodobnie nie zobaczymy

Autor Paweł Oblizajek
23/06/2025
0

Są samochody, które spotkać na ulicy jest niezwykle trudno. Nie chodzi o modele Ferrari czy Lamborghini. Do takich aut należy...

Następny post
Ford Mustang 2018 18

Piękny bulgot V8 - nowy Ford Mustang

Ceneo.pl
Reklama BMW ix

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe

© 2023 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Elektryczne
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Elektryczne
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
  • Współpraca

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET

Go to mobile version
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zamknij