Bogate wersje limitowane Techroad w Dacii – ceny i specyfikacje

Cała gama Dacii została lekko urozmaicona – bogato wyposażone wersje Techroad dołączyły do oferty.

Do konfiguratora Dacii dołączyły niezwykle ciekawe wersje wyposażenia Techroad oparte w większości na topowych odmianach Stepway. Oferta dotyczy modeli Logan MCV, Sandero, Lodgy i Duster (ten ostatni w wersji Prestige). Samochody w wersji Techroad będą wyróżniały się m.in. lakierem Fusion Red oraz innymi obudowami lusterek, a w poszczególnych modelach także dedykowanymi wzorami felg.

Auta z serii Techroad wyposażono w środku w czerwone wstawki na desce rozdzielczej oraz czerwone przeszycia ‘Stepway’ lub ‘Duster’ na fotelach, w zależności od modelu. Tapicerka posiada czerwone przeszycia ozdobne.

techroad2 1024x583 Bogate wersje limitowane Techroad w Dacii   ceny i specyfikacje
Wnętrze Dacii Duster w wersji Techroad wyróżnia się ozdobnymi wstawkami.

Nabywcy samochodów z serii limitowanej dostaną w standardzie bogatsze wyposażenie m.in. zestaw multimedialny Media Nav Evolution z radiem z Bluetooth, USB i AUX i system wspomagania parkowania tyłem. O ile W przypadku Dustera różnica jest tylko w wyglądzie, tak w przypadku innych modeli klient rzeczywiście dostaje coś ekstra.

Pełne zestawienie cen wersji Techroad w porównaniu do tańszych odpowiedników wraz ze wskazaniem różnic w wyposażeniu:

Duster: Prestige 58 900 zł, Techroad 59 400 zł (+500 zł; pakiet stylistyczny zewnętrzny i wewnętrzny)
Lodgy: Connected by Orange 51 900 zł, Techroad 53 200 zł (+1300 zł; pakiet styilstyczny zewnętrzny i wewnętrzny, kierownica pokryta skórą ekologiczną, przykrycie części bagażowej)
Logan MPV: Stepway 49 600 zł, Techroad 50 600 zł (+1000 zł; pakiet stylistyczny zewnętrzny i wewnętrzny, system multimedialny z ekranem dotykowym 7″, GPS i radiem Bluetooth, USB i AUX)
Sandero: Stepway Laureate 46 600 zł, Techroad 48 100 zł (+1500 zł; pakiet stylistyczny zewnętrzny i wewnętrzny, system multimedialny z ekranem dotykowym 7″, GPS i radiem Bluetooth, USB i AUX, system wspomagania parkowania tyłem).

Bartłomiej Puchała
fot. konfigurator Dacia

Dyskusja

komentarzy

Bartłomiej Puchała

Bartek Puchała

Nie jest fanem szybkiej jazdy. Dużo większą przyjemność sprawia mu płynność prowadzenia. Dziennikarstwo motoryzacyjne to dla niego zabawa i hobby, choć marzy o przejściu na zawodowstwo. Miłośnik youngtimerów i sleeperów oraz kultowego już Top Gear - posiadacz wszystkich wydanych numerów polskiej wersji magazynu. Na co dzień upala prawie trzydziestoletnie W124.