BMW iX swego czasu było jednym z najbardziej kontrowersyjnych modeli tej marki. Elektryk z dużymi nerkami na 2025 zmienia się znacznie. Wyjaśnijmy sobie o co chodzi.
Z zewnątrz auto nie zmieniło się mocno, ale mamy nowe nerki oraz reflektory i z przodu, i z tyłu. Co ciekawe, do auta możemy dodać pakiet M. W środku natomiast pojawiły się nowe multimedia, inna kierownica oraz świeże kolory tapicerki.
Więcej zmian nastąpiło w bebechach auta, ponieważ potrafi teraz pojechać dalej dzięki zwiększonym bateriom. Model zyskał też zupełnie nową wersję, a co za tym idzie rozszerzył się cennik elektrycznego BMW. Ceny startują od 375 500 złotych, a wersja iX M70 potrafi sporo przekroczyć pół miliona złotych (od 560 tys. złotych).
BMW iX 2025 – trzy wersje do wyboru
W każdej z opcji pojawił się nowy większy akumulator, który zachował swoją masę i wymiary. Teraz ma 95 kWh pojemności w wersji bazowej, a mocniejsze opcje mają prawie 110 kWh. Jakie wersje zatem możemy kupić:
- xDrive 45 – 408 KM, 5,1 s do setki
- xDrive 60 – 544 M
- xDrive M70 – 659 NM, 1100 NM i 3,8 s do setki
Oczywiście wszystkie wersje mają napęd 4×4. Zasięg waha się od 490 km do 700 km w zależności od wersji. W naszej redakcji kiedyś pojawił się iX i zdecydowanie było to auto ze sporym zasięgiem – KLIK.
Magdalena Krupska
fot. BMW