Salon BMW Inchcape Wrocław został uznany za najlepszy pod względem jakości obsługi klienta w całej sieci dealerskiej BMW. Wyróżnienie w kategorii Customer Satisfaction wręczyli dyrektorowi salonu Pieter Nota, członek zarządu BMW AG, wraz z prezesem BMW Polska – Baudouinem Denis. To nie pierwszy raz, kiedy wrocławski salon nagrodzony zostaje za doskonałą jakość obsługi.
W ramach wizytacji polskiego oddziału BMW Group, Pieter Nota odwiedził również salon Inchcape w Warszawie. Podczas spotkania przedstawiciele Inchcape przybliżyli członkowi zarządu BMW AG działalność Grupy oraz zaprezentowali dalsze plany rozwojowe.
Nagroda jest konsekwencją profesjonalnej realizacji opracowanej przez Grupę strategii IGNITE. Opiera się ona m.in. o stałe doskonalenia procesu obsługi oraz wychodzenie naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów.
– Dbanie o zadowolenie klienta to jeden z filarów Grupy Inchcape. Dokładamy wszelkich starań, by klienci pozostali z nami przez cały czas użytkowania samochodu, a nasze relacje były jak najlepsze. Ciężko pracujemy na to, by marka Inchcape była synonimem najwyższej jakości obsługi klienta – mówi Michał Podkowa, dyrektor oddziału we Wrocławiu.
Wrocławski przedstawiciel BMW i MINI co roku znajduje się w czołówce najlepszych salonów samochodowych, nie tylko w ramach sieci dealerskiej bawarskiego producenta. Kilka lat temu ośrodek ten został uznany za najlepszy salon samochodowy w Polsce wg badania International Service Check, zdobywając maksymalne noty we wszystkich kategoriach.
Źródło: Inchcape Motor Polska / mat. partnera