BMW i8 – przodownik sprzedaży

Zainteresowanie supersportową hybrydą z Bawarii jest tak duże, że klienci, którzy zamówią auto teraz, otrzymają je za… 18 miesięcy. 

Szef sprzedaży BMW, Ian Roberston poinformował w wywiadzie dla Automotive News, że czas dostarczenia auta premium nie powinien przekroczyć 6 miesięcy, więc obecna sytuacja z modelem i8 jest bardzo niepokojąca. Nie wiadomo jednak czy fabryka w Lipsku otrzyma bojowe zadanie pracy na 4 zmiany. Miałoby to sens, bo według informacji firmy analitycznej IHS, zainteresowanie superhybrydą będzie w przyszłym roku jeszcze większe.

Dotychczas BMW dostarczyło 760 modeli i8, z czego aż 419 tylko w ubiegłym miesiącu. Cena samochodu rozpoczyna się od 573 900 zł.

 

2145 BMW i8   przodownik sprzedaży

fot. www.gtspirit.com

Gdy wielu czeka, jeden zdążył już swoje BMW i8 rozbić…

 

agier

fot. główne: BMW

 

 

Dyskusja

komentarzy

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim skromnym garażu stoją obecnie Skoda Octavia III 1.4 TSI 150 KM oraz od niedawna Volvo S70 2.4 170 KM. Pomału rozstaję się z Audi A4 B5 1.9 TDI 115 KM i doprowadzam do stanu lux Audi A3 1.8 T 150 KM, choć chyba ma więcej mocy. Jeszcze nie wiem co z nim zrobię. Jakiś pomysł?