• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

BMW i8 bez dachu oficjalnie

Konrad Stopa Autor Konrad Stopa
07/12/2017
w Newsy
0
2019 bmw i8 roadster

2019 bmw i8 roadster

138
SHARES
1.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Jaka to przyjemność w kabriolecie nie słychać silnika? Już niedługo będzie się można o tym przekonać na własnej skórze w BMW i8 Roadster.

Warto przeczytać

MG Motor wchodzi do Polski. Na początek trzy modele

Alfa Romeo Stelvio wyróżniona

Koniec Hondy e

 

ADVERTISEMENT

Auto zostało zaprezentowane na ostatnim salonie samochodowym w Los Angeles wraz z faceliftingiem modelu i8 Coupe. Jednakże to właśnie kabriolet w pomarańczowych barwach jest dużo ciekawszy stąd ta publikacja.

 

 

Nowe i8 posiada miękki dach (składany automatycznie w 15 s, nawet do 50 km/h). Dach powoduje, że i8 roadster jest jedynie 2-osobowe. W standardowej wersji zmieści się aż 4 osoby. W opisywanym BMW nie schowamy też za wiele bagaży – pojemność bagażnika to tylko 100 litrów.

Mniejsza jednak o walory użytkowe. Pod maską znalazł się nowy motor spalinowy (ma aż 231 KM) oraz mocniejszy elektryk (143 KM). Łączna moc tego auta zatem to 374 KM. Osiągi samochodu – do pierwszej setki 4,4 sekundy. Co ciekawe, samochód na samym prądzie rozpędza się aż do 105 km/h

 

 

Dla lubiących techniczne smaczki – BMW i8 Roadster jest cięższy od Coupe o 60 kilogramów. Samochód ma pojawić się na rynku w 2019 roku.

 

Konrad Stopa

fot. BMW

Tagi: BMWi8i8 cabrioi8 roadster
Poprzedni post

Nagranie z Mio MiVue 733

Następny post

#Instavlog – Nissan Micra z 3 cylindrami i pojemnością z Seicento

Konrad Stopa

Konrad Stopa

Motopasjonat z krwi i kości, który pisze o samochodach z wielką przyjemnością czekając na komentarze, nawet te uszczypliwe. Od małego poznawał auta na ulicy po dźwięku silnika i już wtedy marzył, by zmieniać "cztery kółka" jak rękawiczki - dzięki Motopodprad.pl to się spełnia! Tego zapaleńca znajdziecie też na Instagramie - @stopao

Podobne artykuły

MG.030.STUDIO.PR gigapixel standard width 1900px

MG Motor wchodzi do Polski. Na początek trzy modele

Autor Bartłomiej Puchała
01/12/2023
0

Od 1 grudnia 2023 rozpoczyna się oficjalna działalność MG Motor w Polsce. W ofercie chińsko-brytyjskiej marki znajdują się dwa crossovery...

Alfa Romeo Stelvio Ti5

Alfa Romeo Stelvio wyróżniona

Autor Paweł Oblizajek
30/11/2023
0

Rzadko się zdarza, by samochód z takim stażem na rynku wciąż otrzymywał nagrody. Jednak Alfa Romeo pokazuje, że nadal można....

305680 HONDA E AND FIREBLADE TAKE CENTRE STAGE AT PRESTIGIOUS RED DOT DESIGN

Koniec Hondy e

Autor Paweł Oblizajek
30/11/2023
0

Miał być sukces. Okazało się, że jest spektakularna porażka. Honda e to najmniejszy samochód w gamie japońskiego producenta przygotowany do...

Dacia Duster nowa

I jest – nowa Dacia Duster

Autor Konrad Stopa
29/11/2023
0

Dacia Duster w 2024 zyska ciekawe nadwozie, lepsze wnętrze, ale stanie się też hybrydą. Jak oceniacie te zmiany? To już...

Następny post
Nissan Micra 3

#Instavlog - Nissan Micra z 3 cylindrami i pojemnością z Seicento

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • opony zimowe

© 2023 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET

Go to mobile version