• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Audi S8 na sterydach

Adam Gieras Autor Adam Gieras
20/10/2014
w Newsy
0
1244

1244

136
SHARES
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Jeżeli właściciel Audi S8 z czterolitrowym potworem pod maską narzeka na osiągi swojej sportowej limuzyny może oddać ją w ręce specjalistów z ABT – chłopaki przywrócą mu uśmiech na usta! 

Warto przeczytać

KIA EV9 – znamy szczegóły

Odświeżony Hyundai Sonata, to więcej niż lifting

Valteri Bottas odebrał Alfa Romeo Giulia GTAm

W standardzie widlasta ósemka 4.0 TFSI z dwiema turbinami wyciąga 520 KM i 650 Nm momentu obrotowego. Nieźle? Pewnie, że tak! Ale ABT dzięki dwóm pakietom mocno tę wartość podkręca. Opcja numer jeden dla tych, którym seria nie wystarcza to 640 KM i 780 Nm, opcja numer dwa aż 675 KM i 840 Nm.

Pewnie jesteście ciekawi osiągów. W drugiej konfiguracji S8 rozpędza się do 100 km/h w 3,6 sekundy, a prędkość maksymalna z elektronicznym kagańcem wynosi 290 km/h. S8 ze słabszym pakietem przestaje się rozpędzać, gdy na liczniku widnieje 280 km/h.

2

Czy przy osiągach godnych Ferrari wygląd ma jeszcze jakieś znaczenie? Chyba nie. Z takiego samego założenia wyszli w ABT, bo poza innymi felgami (20 lub 21 cali), znaczkiem ABT z tyłu i niższym o 25 mm zawieszeniem nic się nie zmieniło. Ale czy to źle? S8 ABT wygląda naprawdę zacnie!

agier

fot. ABT

Tagi: aktualnościaudiAudi S8Audi S8 ABTmocosiągi TFSIS8zdjęcia
Poprzedni post

Nissan Note Nismo – chuligan z miękkim sercem

Następny post

Test: Peugeot 308 SW 1.2 PureTech ALLURE

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilkunastu lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych.

Podobne artykuły

Kia EV9 2023 6

KIA EV9 – znamy szczegóły

Autor Konrad Stopa
29/03/2023
0

Po oficjalnej prezentacji w końcu wiadomo co w sobie skrywa elektryczna KIA EV9. Poznajcie pełną specyfikację i szczegóły tego samochodu....

Hyundai Sonata po liftingu

Odświeżony Hyundai Sonata, to więcej niż lifting

Autor Konrad Grobel
27/03/2023
0

Hyundai Sonata w odświeżonej wersji, to coś więcej niż prosty lifting, gdyż auto ma zupełnie nowy przód. Ma konkurować z...

Valtteri Bottas Giuila GTAm 1

Valteri Bottas odebrał Alfa Romeo Giulia GTAm

Autor Paweł Oblizajek
27/03/2023
0

Kierowcy Formula 1 związani są kontraktami z różnymi firmami. Często stają się potem ambasadorami marki, której pojazdem biorą udział w...

Toyota PROACE Verso Tanuki

Toyota Proace Verso w wersji kamper

Autor Konrad Grobel
27/03/2023
0

Toyota pozazdrościła Volkswagenowi lub Fordowi i wypuszcza własnego kampera. Nowa zabudowa Toyota Proace Verso Tanuki występuje w wersji Long. Jeśli...

Następny post
DSC7091

Test: Peugeot 308 SW 1.2 PureTech ALLURE

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET