• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Audi S8 na sterydach

Adam Gieras Autor Adam Gieras
20/10/2014
w Newsy
0
1244

1244

212
SHARES
1.9k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Jeżeli właściciel Audi S8 z czterolitrowym potworem pod maską narzeka na osiągi swojej sportowej limuzyny może oddać ją w ręce specjalistów z ABT – chłopaki przywrócą mu uśmiech na usta! 

Warto przeczytać

Powstaną nowe punkty ładowania elektryków

McLaren stworzył buty do biegania

W Brazylii pojawił się ciekawy Fiat Fastback

W standardzie widlasta ósemka 4.0 TFSI z dwiema turbinami wyciąga 520 KM i 650 Nm momentu obrotowego. Nieźle? Pewnie, że tak! Ale ABT dzięki dwóm pakietom mocno tę wartość podkręca. Opcja numer jeden dla tych, którym seria nie wystarcza to 640 KM i 780 Nm, opcja numer dwa aż 675 KM i 840 Nm.

Pewnie jesteście ciekawi osiągów. W drugiej konfiguracji S8 rozpędza się do 100 km/h w 3,6 sekundy, a prędkość maksymalna z elektronicznym kagańcem wynosi 290 km/h. S8 ze słabszym pakietem przestaje się rozpędzać, gdy na liczniku widnieje 280 km/h.

2

Czy przy osiągach godnych Ferrari wygląd ma jeszcze jakieś znaczenie? Chyba nie. Z takiego samego założenia wyszli w ABT, bo poza innymi felgami (20 lub 21 cali), znaczkiem ABT z tyłu i niższym o 25 mm zawieszeniem nic się nie zmieniło. Ale czy to źle? S8 ABT wygląda naprawdę zacnie!

agier

fot. ABT

Tagi: aktualnościaudiAudi S8Audi S8 ABTmocosiągi TFSIS8zdjęcia
Poprzedni post

Nissan Note Nismo – chuligan z miękkim sercem

Następny post

Test: Peugeot 308 SW 1.2 PureTech ALLURE

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim garażu stoją obecnie Skoda Scala Style 1.0 TSI 115 KM DSG z 2020, Mercedes W124 E-24 K-Jet, 220 KM, BMW e39 525 TDS 143 KM - ostatni Mohikanin i mój codzienny towarzysz niedoli. Nie jestem entuzjastą elektryków. Zauważam mnóstwo problemów z wprowadzeniem nowej metody napędów i z przerażeniem obserwuję jak bardzo ludzie ulegają nowej fali - w tym wielu kolegów i koleżanek po fachu. Ja z kolei wolałbym podejście "zero waste" - auto powinno służyć latami kolejnym właścicielom, z czego jak najdłużej pierwszemu z nich. Powinno być tak wykonane tak, żeby jego eksploatacja była bezproblemowa i tania. To jest podejście proekologiczne. Każde inne tylko udaje, że nim jest.

Podobne artykuły

AFP0331

Powstaną nowe punkty ładowania elektryków

Autor Paweł Oblizajek
08/08/2022
0

Dla użytkowników pojazdów elektrycznych jest to niewątpliwie dobra wiadomość. Dłuższe podróże nie będą już obarczone stresem i skrupulatnym planowaniem trasy....

buty do biegania mclarena 1024x576 1

McLaren stworzył buty do biegania

Autor Konrad Stopa
08/08/2022
0

Kolaboracje marek samochodowych i odzieżowych to żadna nowość, ale McLaren postanowił we współpracy z profesjonalną firmą obuwniczą stworzyć niezłe buty...

fiat fastback 2023 02

W Brazylii pojawił się ciekawy Fiat Fastback

Autor Konrad Stopa
05/08/2022
0

Na południowoamerykańskim rynku Włosi postanowili rozszerzyć ofertę o sportowego SUVa. Fiat Fastback ma być rywalem takich aut jak choćby Renault...

p bus eot lions intercity le if award 01 width 2400 height 1800

MAN jedzie do Gdańska

Autor Paweł Oblizajek
04/08/2022
0

Po dłuższej nieobecności w Gdańsku po raz kolejny pojawią się autobusy marki MAN. W taborze spółki można jeszcze spotkać pojazdy...

Następny post
DSC7091

Test: Peugeot 308 SW 1.2 PureTech ALLURE

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe
  • Pozycjonowanie stron vd.pl

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & AF Instruments Sp. z o. o.