Kreatywność marketingowców i speców od promocji marek motoryzacyjnych stoi na wysokim poziomie. Nieraz wspominam o ciekawych reklamach, ale teraz Audi USA zaszalało w Waszyngtonie.
Pomysł bym naprawdę prosty – wykorzystać nadchodzące święto Halloween, które za wielką wodą jest bardzo popularne, i przystroić samochód w przebranie. Wybór padł na jednorożca i model Q3. Chwila umysłowego wysiłku i tak powstało Audi Qnicorn.
Wielki róg na dachu, trochę złota i brokatu na karoserii i mamy sukces. Wystarczyło wyjechać na ulicę stolicy wielkiego kraju, a social media i gapie zrobili resztę. Akcja rozeszła się viralowo już po chwili od debiutu, a teraz święci popularność. Jak widać dotarło też do Polski, więc musiałem się tym z Wami podzielić.
Zazdrościmy pomysłu, chociaż Audi nie jest jedyne z genialnymi pomysłami. Dodam, że po Pradze jeździ właśnie wspomniany zakamuflowany egzemplarz nowej Octavii.
Konrad Stopa
fot. Audi