Quattro to klasa sama w sobie, aczkolwiek technologia dopracowywana jest na bieżąco. Jej możliwości pokazują świetne reklamy niemieckiego producenta. Jedną z nich zobaczycie poniżej.
A to nie pierwsza reklama tego typu. Otóż w historii Audi, marka pokazała jak jej model wjeżdża na fińską skocznie o nachyleniu 77 stopni. Niemiecki producent postanowił powrócić do tego pomysłu i dalej skorzystać z możliwości zimowych sportów.
Tym razem padło na stok narciarski znany ze slalomów i szybkich zjazdów. Audi podniosło poprzeczkę, ponieważ tutaj kąt nachylenia w szczytowym punkcie wynosił aż 86 procent.
I wiecie co? Udało się go pokonać i to autem elektrycznym. Na reklamie zobaczymy bowiem nowy model E-tron, który rozpoczyna ekologiczną inwazję tej marki.
Czy tak innowacyjna reklama przekonała Was do możliwości Quattro w elektrycznych modelach marki spod czterech pierścieni?
Konrad Stopa
fot. Youtube