• Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result
MotoPodPrad.pl
No Result
View All Result

Alfa Romeo 4C – narowista Włoszka

Adam Gieras Autor Adam Gieras
04/02/2014
w Fascynacje
1
Alfa Romeo 4C 2014 800x600 wallpaper 01

Alfa Romeo 4C 2014 800x600 wallpaper 01

137
SHARES
1.2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Jeżeli zastanawialiście się kiedyś jaki samochód dostarczy Wam niezapomnianych doznań, a przy tym wygląda jak dzieło sztuki i ma szansę przejść do historii motoryzacji to uważajcie – ta oferta aż parzy. 

Warto przeczytać

10 pytań do… Carsplashart

10 pytań do… Panie wiozą Panów

Trudne Wybory: Opel Astra – stara vs nowa

Ceny długo wyczekiwanego modelu 4C rozpoczynają się od 220 tys. zł. Dostępna wcześniej, ciekawsza, ale już wyprzedana wersja Launch Edition, kosztowała 250 tys. zł. Na szczęście tą podstawową możecie porządnie dozbroić, a na jej pokładzie i tak znajduje się wiele udogodnień. Nie ma sensu wspominać o centralnym zamku czy elektrycznych szybach, ale skórzana kierownica, manualna klima, inteligentny system kontroli trakcji, mechanizm różnicowy Q2, 17-calowe z przodu i 18-calowe felgi aluminiowe z tyłu czy wbudowany komputer pokazujący wszystkie najpotrzebniejsze funkcje jako standard, w tego typu aucie wystarczą do szczęścia w zupełności!

Alfa_Romeo-4C_2014_800x600_wallpaper_3c

Alfę Romeo 4C wyposażycie dodatkowo w wyścigowe opony, klimę automatyczną, skórzaną tapicerkę,  sportowe fotele, czarno-czerwone wnętrze, porządny zestaw audio, aktywny tempomat, większe o cal (z przodu i z tyłu) felgi, lakierowane na czarno lub czerwono zaciski hamulcowe, czujniki parkowania, karbonowe obudowy reflektorów, satynowe obudowy lusterek, tylny spoiler, sportowy wydech, specjalny lakier – czerwony lub biały, a także dodatki z karbonu wewnątrz. Cena tego wszystkiego jednak znacznie podniesie wartość auta. O ile? Sprawdźcie w oficjalnym katalogu lub u naszej konkurencji. Ja wolałbym się zająć tym, co stanowi o niezwykłości tego samochodu. Uwierzcie mi, nie doposażałbym tej Alfy w nic!

Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Alfa 4C to samochód do połykania zakrętów, czerpania nieskażonej niczym radości. Umieszczony centralnie 240 konny, turbodoładowany silnik o pojemności 1750 ccm, choć nie powala parametrami, pozwala rozpędzić się tej małej bestii w 4,5 sekundy do pierwszej setki. Licznik skończy się kręcić przy 258 km/h. Maksymalny moment obrotowy, wynoszący 350 Nm, dostępny jest w przedziale 2200-4250 obr./min.

Alfa_Romeo-4C_2014_800x600_wallpaper_47

Tak dobre osiągi Alfy 4C to efekt bardzo wytężonej pracy inżynierów. Ważące niecałe 900 kilogramów auto zbudowane jest z lekkich kompozytów i włókna węglowego. Proporcja stosunku masy do mocy wynosi 4 kg na 1 KM. Umieszczony z tyłu silnik cofnięty jest w stronę kabiny pojazdu, dzięki czemu udało się osiągnąć rozkład masy 40:60. Tylny napęd jest w stanie zaoferować doświadczonemu kierowcy fenomenalną zabawę, ale uwaga – auto jest narowiste i w nieodpowiednich rękach może sprawić niemiłą niespodziankę.

Przy takich parametrach potrzebne są dobre hamulce. 4C również w tej kwestii nie ma czego się wstydzić. Na rozgrzanych tarczach auto zatrzymuje się z prędkości 100 km/h już po 36 metrach!

Alfa_Romeo-4C_2014_800x600_wallpaper_1f

To auto służy do ciągłego przyspieszania, hamowania, zwiększania prędkości obrotowej i wywiązuje się ze swoich zadań perfekcyjnie. Układ wydechowy, jak na sportowe auto przystało, lubi sobie prychnąć przy zwalnianiu silnikiem, a po wciśnięciu pedału gazu do podłogi z rur wydechowy wydobywa się głośny ryk. Nad wyglądem nie będę się już rozpisywał. Sami zobaczcie jaka jest piękna ta narowista Włoszka!

Adam Gieras

Tagi: 4c polskie cenyAlfa Romeoalfa romeo 4Copcjeosiągiprzyspieszeniewyposażenie
Poprzedni post

Lamborghini wchodzi do Polski!

Następny post

Nowe Volvo XC90 przyłapane!

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilkunastu lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych.

Podobne artykuły

Carsplashart 10

10 pytań do… Carsplashart

Autor Konrad Stopa
07/02/2023
0

Fani plakatów motoryzacyjnych znają go na pewne. Carsplashart tworzy w czasie rzeczywistym niesamowite dzieła, które nic tylko licytować i wieszać...

Anna Nazarowicz 2

10 pytań do… Panie wiozą Panów

Autor Konrad Stopa
02/02/2023
0

Kobiety w motoryzacji obecne są od zawsze! Nie tylko w sportach motorowych, ale także i w naszym blogowo-dziennikarskim światku. Czas...

Opel Astra stara vs nowa 6

Trudne Wybory: Opel Astra – stara vs nowa

Autor Paweł Kaczor
26/01/2023
0

”Bierz nową Astrę i zrób z nią coś fajnego” – taki rozkaz usłyszałem niedawno. Odkąd Opel uśmiercił serię OPC słowa...

BMW 1 vs DS4 19

Trudne wybory: DS 4 E-Tense vs BMW 128ti – dwa światy

Autor Paweł Kaczor
19/01/2023
1

Druga generacja DS 4 chce udowodnić, że nowa, francuska marka może być zaliczana do grona producentów klasy premium. BMW serii...

Następny post
Volvo XC90 V8 1600x1200 b24

Nowe Volvo XC90 przyłapane!

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ceneo.pl

Nieprzerwanie od 2012 roku piszemy o naszej największej pasji, jaką jest motoryzacja. Testy, opinie, aktualności, używane, zdjęcia – to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz na motopodprad.pl

Kategorie

  • Newsy
  • Testy
  • Historie
  • Tech
  • Porady

MotoPodPrad.pl

  • Strona główna
  • Współpraca
  • Regulamin i dane kontaktowe

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.net

No Result
View All Result
  • Newsy
    • Wideo
  • Testy
    • Nowe
    • Używane
    • Użytkowe
    • Dwa koła
  • Historie
    • Fascynacje
    • Znalezione
    • Wypad
  • Tech
  • Porady

© 2022 MotoPodPrad.pl & Jurczewski.NET