[Galeria] Auto Nostalgia 2015

Dobiegła końca już 5., jubileuszowa Auto Nostalgia. Zgodnie z obietnicą, zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć z miejsca, gdzie czas dla klasycznej motoryzacji stanął!

 

Tym razem w ogromnej hali na ulicy Marsa 56 w Warszawie można było podziwiać 300 pięknych, błyszczących pojazdów zabytkowych. Największą, bo rozłożoną na 1000 m2 ekspozycję przygotował Mercedes-Benz, który poprosił o wsparcie przy tym przedsięwzięciu Klub Zabytkowych Mercedesów oraz 4 inne fankluby zrzeszające miłośników gwiazdy na masce. Można było podziwiać przedwojenne Mercedesy, przepiękne 190 SL oraz jego następców, czyli popularne niegdyś Pagody. Wielkie wrażenie zrobiło na mnie stoisko Porsche, które na specjalnej rampie umieściło model 356 cabrio oraz rewelacyjny prototyp 911 Speedster. Nie zabrakło też bardzo mocnej ekipy z USA. Zresztą, nie będę zanudzał – zapraszam na fotorelację!

 

 

fot. Adam Gieras

 

 

Dyskusja

komentarzy

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim skromnym garażu stoi obecnie jedynie Renault Laguna III 2.0 dCi 150 KM AT, zwana Francą. Chciałbym na co dzień jeździć Lexusem LS400 z końcówki lat 90-tych. W sumie to nie wiem czemu nim jeszcze nie jeżdżę...