Dekalog świadomego kierowcy

Popularność warsztatów niezależnych rośnie w Polsce z roku na rok. Wiąże się to niewątpliwie ze wzrostem świadomości praw konsumenta rynku motoryzacyjnego. Przedstawiamy 10 korzyści z serwisowania i naprawy samochodu w niezależnym warsztacie.

I

Wysoka jakość

Części zamienne oferowane na rynku niezależnym muszą spełniać pewne normy i zalecenia techniczne, aby mogły zostać dopuszczone do montażu. Masz więc pewność, że są to produkty o wysokiej jakości.

II

Certyfikaty

Części zamienne posiadają odpowiednie certyfikaty – wielokrotnie są to produkty dostarczane na tzw. pierwszy montaż. Jedyna różnica polega na tym, że nie są sygnowane logo producenta samochodu, lecz znakiem handlowym ich rzeczywistego wytwórcy.

III

Bezpieczeństwo

Stosowanie używanych części niesie za sobą ryzyko zagrożenia dla życia i zdrowia kierowcy i pasażerów oraz wątpliwą korzyść.

IV

Atrakcyjne ceny

Stawki oferowane przez niezależne warsztaty nie nadwyrężą Twojego domowego budżetu. Za usługi serwisowe i części zapłacisz średnio 60% mniej niż w warsztacie autoryzowanym.

V

Fachowość

Mechanicy i mechatronicy zatrudnieni w niezależnych warsztatach systematycznie uczestniczą w branżowych szkoleniach. Silna konkurencja i coraz bardziej wymagające rozwiązania techniczne obecnego rynku motoryzacyjnego obligują właścicieli do zapewnienia jak najlepszego personelu.

VI

Wygoda

Ogromnym atutem niezależnego sektora jest wysoka dostępność – warsztaty niezależne są rozsiane po całym kraju, można je spotkać także w małych miejscowościach. Oszczędzasz zatem nie tylko pieniądze, ale i swój czas.

VII

Komfort

W niezależnym warsztacie możesz liczyć na miłą i przyjazną atmosferę. Dbałość o dobre samopoczucie klienta to priorytet w profesjonalnych warsztatach niezależnych.

VIII

Wpływ na gospodarkę

Niezależne warsztaty wspierają gospodarkę tworząc blisko 100 tys. miejsc pracy.

IX

Gwarancja

Dzięki rozporządzeniu GVO możesz serwisować swoje auto w niezależnym warsztacie, nie tracąc przy tym gwarancji producenta. Zyskujesz podwójnie – zachowujesz gwarancję jakości samochodu i ponosisz dużo niższe koszty eksploatacji pojazdu.

X

Opłacalność

Dzięki niedrogim i profesjonalnym usługom warsztatów niezależnych będziesz mógł korzystać ze swojego samochodu przez długie lata.

 

źródło: http://r2rc.pl ; https://www.facebook.com/Prawodonaprawy

 

fot.: Dominik Kalamus/ źródło: www.oleksowicz.pl/ data: 13.02.2007

Dyskusja

komentarzy

Adam Gieras

Adam Gieras

Cześć! Jestem pomysłodawcą portalu MotoPodPrąd i od samego początku pełnię zaszczytną funkcję redaktora naczelnego. Urodziłem się w 1984 roku w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem i prawie dziennikarzem (jak prezydent Kwaśniewski, chociaż studiów nie skończyłem...), a od kilku lat zawodowo poruszam się w świecie afiliacji. Myślę, że mogę nazywać się pasjonatem motoryzacji od dziecka – już w wieku 2-3 lat pytałem o każdy samochód spotkany na ulicy: „co to?”, a dorośli musieli udzielać odpowiedzi. W wieku 10 lat pamiętałem dane techniczne i ceny wszystkich modeli dostępnych na polskim rynku – prenumerata gazety „Auto Bazar” była dla mnie ważniejsza niż nowy rower czy deskorolka. Prawo jazdy zacząłem robić na 3 miesiące przed ukończeniem 17 lat i odkąd odebrałem upragniony dokument nie rozstaję się z czterema kółkami. Dzięki motopodprad.pl udało mi się spełnić nie jedno marzenie – za co dziękuję także Wam, Czytelnikom. Prowadziłem kilkaset samochodów, więc myślę, że wreszcie poza teoretyzowaniem, mogę coś o motoryzacji powiedzieć i być może będę miał rację. Z testowania czerpię przyjemność, ale nie mierzę samochodów linijką, nie sprawdzam każdego plastiku pod względem faktury, nie interesuje mnie jaki rodzaj koła zapasowego lub zestawu do pompowania znajduje się pod podłogą. Od tego są inni. Uwielbiam auta z przełomu lat 80- i 90-tych. W moim skromnym garażu stoi obecnie jedynie Renault Laguna III 2.0 dCi 150 KM AT, zwana Francą. Chciałbym na co dzień jeździć Lexusem LS400 z końcówki lat 90-tych. W sumie to nie wiem czemu nim jeszcze nie jeżdżę...